Νέα συμφωνία, νέα χορηγία και νέο όνομα γηπέδου για την Μπαρτσελόνα, η οποία ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την διάσημη σουηδική εταιρεία ροής μουσικής, Spotify, για τα επόμενα χρόνια.
Το «χρυσό» deal που έκανε η Καταλανική ομάδα περιλαμβάνει συμφωνίες για τις φανέλες της πρώτης ομάδας ανδρών και γυναικών, για τις φανέλες προπόνησης και για τις δύο ομάδες αλλά και για το γήπεδο.
«Spotify Camp Nou»
Το ιστορικό «Camp Nou» (σ.σ ή για πολλούς «Nou Camp») επιβεβαιώθηκε πως θα μετονομαστεί σε «Spotify Camp Nou» για τα επόμενα χρόνια, όπου και θα αγωνίζεται η πρώτη ομάδα των Ανδρών. Σχετικά με το όνομα του γηπέδου το Spotify θα έχει την επιλογή να επεκτείνει τη συμφωνία για 15 ακόμη χρόνια, με μία νέα οικονομική συμφωνία.
Σημειώνεται ότι οι «μπλαουγκράνα» δεν γνωστοποίησαν περεταίρω λεπτομέρειες από για τη συμφωνία, όμως αποκάλυψε η εφημερίδα της «Mundo Deportivo» αποκάλυψε μερικές πτυχές της.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας
Αναλυτικότερα, σε δημοσίευμά της αναφέρει ότι συνολικά για τα τέσσερα χρόνια της συμφωνίας, η Μπαρτσελόνα θα βάλει στα ταμεία της 275 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η χορηγία για τον ρουχισμό (σ.σ. κεντρικός χορηγός της φανέλας) θα έχει διάρκεια έναν χρόνο λιγότερο.
Για το λογότυπο στο μπροστινό μέρος της ανδρικής και γυναικείας φανέλας, ο σύλλογος θα εισπράξει 57,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, για το μπροστινό μέρος της προπονητικής φανέλας των δύο ομάδων άλλα 5 εκατομμύρια και για όνομα του γηπέδου επιπλέον 5 εκατομμύρια για έξι σεζόν.
Επιπλέον, θα μπορούσε να υπάρξει ένα επιπλέον εισόδημα 2,5 εκατομμυρίων ανά σεζόν χάρη σε μια πρόσθετη ρήτρα «καλής πρακτικής στην ενεργοποίηση του συμβολαίου».
Μέχρι το 2006, η Μπαρτσελόνα επέλεγε να μην έχει χορηγό στις φανέλες της, προτού συνάψει συμφωνία συνεργασίας με τη διάσημη φιλανθρωπική οργάνωση για παιδιά UNICEF. Το 2011, οι «μπλαουγκράνα» ένωσαν τις δυνάμεις τους με το Qatar Foundation, το οποίο στη συνέχεια άλλαξε σε Qatar Airways, πριν η συνεργασία τους λήξει το 2017.