Η «Al Rihla» αποκαλύφθηκε από την Αdidas ως η επίσημη μπάλα αγώνα για το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ 2022. Αυτή είναι η 14η διαδοχική μπάλα που δημιούργησε η γερμανική εταιρία αθλητικών ειδών για το Μουντιάλ, καθώς έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει κορυφαίες ταχύτητες παιχνιδιού, καθώς… κινείται πιο γρήγορα από οποιαδήποτε μπάλα στην ιστορία του τουρνουά.
{https://twitter.com/brfootball/status/1509111223597555723}
Νέος σχεδιασμός και εντυπωσιακά αποτελέσματα
Φέτος η μπάλα σχεδιάστηκε με προτεραιότητα τη βιωσιμότητα και η FIFA γνωστοποίησε ότι είναι η πρώτη μπάλα σε Μουντιάλ που κατασκευάζεται αποκλειστικά με μελάνια και κόλλες με βάση το νερό. Η εντυπωσιακή «Al Rihla» παρέχει τα υψηλότερα επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας στον αγωνιστικό χώρο, εν μέρει λόγω του νέου του σχήματος των πάνελ από τα οποία είναι κατασκευασμένη, αλλά και τις νέες υφές.
Γεγονός είναι ότι ο ρυθμός του ποδοσφαίρου έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, οπότε η Adidas θέλησε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του παιχνιδιού ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Η διοργάνωση θα διεξαχθεί από τις 21 Νοεμβρίου έως τις 18 Δεκεμβρίου, όμως η FIFA αναμένεται να παρέχει στις εθνικές ομάδες τις μπάλες για να προπονηθούν ώστε οι παίκτες να συνηθίσουν το βάρος και την αίσθησή της.
{https://twitter.com/adidasfootball/status/1509108352323928067}
Το… ταξίδι της νέας μπάλας
Το όνομα «Al Rihla» σημαίνει «Το ταξίδι» στα αραβικά και είναι εμπνευσμένο από τον πολιτισμό, την αρχιτεκτονική και τη σημαία του Κατάρ. Τα ζωντανά στο άσπρο φόντο αντιπροσωπεύουν τη διοργανώτρια χώρα του φετινού Μουντιάλ και τη διαρκώς αυξανόμενη ταχύτητα του παιχνιδιού.
{https://twitter.com/FIFAWorldCup/status/1509108806344749064}
Η συγκεκριμένη μπάλα διαδέχεται την «Telstar 18» που χρησιμοποιήθηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018 στη Ρωσία, τη «Brazuca» (Βραζιλία 2014) ή και τη Jabulani (Νότια Αφρική 2010).
Δείτε όλες τις μπάλες του τουρνουά απο το 1930 έως και σήμερα:
{https://twitter.com/goal/status/1509157771782111241}
«Πρόκειται για μια εκπληκτική, βιώσιμη και υψηλής ποιότητας μπάλα από την Adidas που θα απολαύσουν τα αστέρια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου στη μεγαλύτερη σκηνή του κόσμου στο Κατάρ, καθώς και οι παίκτες σε όλο τον πλανήτη», δήλωσε ο Jean-François Pathy. , Διευθυντής Μάρκετινγκ της FIFA.
«Το ταξίδι της Al Rihla σε όλο τον κόσμο θα αντιπροσωπεύει την απίστευτη εμβέλεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου και θα δώσει στους θαυμαστές μια μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχουν στο τουρνουά καθώς ο ενθουσιασμός αυξάνεται πριν από τη μεγάλη έναρξη», συμπλήρωσε.