Η γερμανική μάρκα αθλητικών ειδών Adidas επεξεργάζεται ένα σχέδιο επέκτασης στην Premier League, το οποίο αναμένεται να την κάνει το κυρίαρχο μπράντ στο Αγγλικό ποδόσφαιρο. Σύμφωνα με όσα έχουν αποκαλυφθεί από την ιστοσελίδα «Footy Headlines», η εταιρεία αθλητικών ειδών επιθυμεί να συνεχίσει την ήδη επιτυχημένη συνεργασία της με την Άρσεναλ και την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Τα συμβόλαια της Άρσεναλ και της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ λήγουν μεταξύ 2024 και 2025, πράγμα που σημαίνει ότι αυτές οι εταιρείες θα αρχίσουν να συζητούν τα σχέδια για το μέλλον. Η πρώτη προθεσμία είναι αυτή των «κανονιέρηδων» με την Adidas το 2024, ενώ η Γιουνάιτεντ έχει συμφωνία μέχρι το 2025.
Όμως η Γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών επιθυμεί να… ράψει το σήμα της δίπλα σε αυτό της Λίβερπουλ, τους παίκτες της οποίας «ντύνει» η Nike, όμως το συμβόλαιό τους λήγει το 2025 κι έτσι η Adidas θα έχει την ευκαιρία να προσεγγίσει τους «κόκκινους».
Η Άρσεναλ, η Λίβερπουλ και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι σίγουρα μεταξύ των κορυφαίων αγγλικών συλλόγων όσον αφορά τον αριθμό των οπαδών και τις πωλήσεις των στολών τους, πράγμα που σημαίνει ότι η Adidas θα ήταν μια από τις κορυφαίες μάρκες στην αγγλική Premier League.
Τα συμβόλαια για την προμήθεια του τεχνικού υλικού των άλλων τριών μεγάλων συλλόγων της Premier League δεν θα λήξουν πριν από το τέλος αυτής της δεκαετίας. Η Adidas δεν θα μπορέσει να υπογράψει κανένα από αυτά, καθώς η Τσέλσι είναι δεσμευμένη με τη Nike (2032), η Μάντσεστερ Σίτι με την Puma (συμφωνία που επηρεάζει τους συλλόγους του City Football Group μέχρι το 2028) και η Τότεναμ με τη Nike (2033).
Συνολικά, το σχέδιο της Adidas είναι να υπογράψει στο μέλλον πέντε ομάδες της Premier League και δύο ομάδες της Championship (δεύτερη κατηγορία ποδοσφαίρου της Αγγλίας) και επί του παρόντος, η Adidas προμηθεύει το τεχνικό υλικό σε τέσσερις ομάδες της Premier League και τρεις στην αμέσως κατώτερη κατηγορία.