Μπορεί η αγωνιστική περίοδος 2022-23 να μην έχει ξεκινήσει ακόμα, όμως οι συζητήσεις αναφορικά με το επερχόμενο Μουντιάλ 2022 που θα διεξαχθεί στο Κατάρ συνεχίζονται, καθώς ολοένα και περισσότερα στοιχεία αναφορικά με την διοργάνωση έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Πιο συγκεκριμένα, η αραβική χώρα αναμένει να έχει έσοδα 17 δισεκατομμύρια δολάρια, 15% λιγότερα από τις αρχικές εκτιμήσεις, όταν η προσδοκία ήταν 20 δισεκατομμύρια δολάρια. Όπως αναφέρεται στην παρουσίαση της εξειδικευμένης ιστοσελίδας της Αργεντινής marketingregistrado, βασιζόμενη σε στοιχεία της FIFA, για τη διοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου επενδύθηκαν 1.696 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι επενδύσεις αυτές δεν έγιναν μόνο για το… αγωνιστικό μέρος του τουρνουά (πχ. γήπεδα, προπονητικά κέντρα και άλλες εγκαταστάσεις για το Μουντιάλ) αλλά και για τον μεγάλο αριθμό τουριστών που αναμένεται να φθάσουν στο Κατάρ.
Αναλυτικότερα η χώρα των μόλις 2,8 εκατομμυρίων κατοίκων αναμένεται να δεχθεί 1,2 εκατομμύρια τουρίστες (από τις 21 Νοεμβρίου έως τις 18 Δεκεμβρίου), γεγονός που σημαίνει ότι ο πληθυσμός της να αυξηθεί κατά 43%, φτάνοντας έως και τέσσερα εκατομμύρια.
Η συντριπτική πλειονότητα των γηπέδων θα είναι ουσιαστικά ολοκαίνουργια και έχει σημειωθεί μεγάλη πρόοδος στις υποδομές της πόλης, με ένα νέο σύστημα μετρό και την επέκταση του διεθνούς αεροδρομίου Χαμάντ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τελευταίο Μουντιάλ, το οποίο φιλοξένησε το 2018 η Ρωσία και το τρόπαιο κατέκτησε η Γαλλία, σύμφωνα με σχετική έκθεση που έδωσε στην δημοσιότητα η οργανωτική επιτροπή του τουρνουά, η κορυφαία διοργάνωση απέφερε στην ρωσική οικονομία έσοδα ύψους 12,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Όλα αυτά σε βάθος πενταετίας, δεδομένου ότι οι σχετικοί υπολογισμοί αφορούν στο χρονικό διάστημα από το 2013 μέχρι το 2018, περίοδος κατά την οποία -πάντα με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο- δημιουργήθηκαν 315.000 νέες θέσεις εργασίας σε ετήσια βάση.
Ανάρπαστα τα εισιτήρια!
Φίλαθλοι από όλο τον κόσμο έχουν αγοράσει εισιτήρια για να παρακολουθήσουν από κοντά την μεγαλύτερη γιορτή του Παγκοσμίου Ποδοσφαίρου. Η παγκόσμια ομοσπονδία ανέφερε, ότι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για εισιτήρια προήλθε κυρίως από το Κατάρ, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αγγλία, το Μεξικό, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Γερμανία, την Ινδία, τη Βραζιλία, την Αργεντινή και τη Σαουδική Αραβία.
Οι διοργανωτές αποκάλυψαν ότι οι ενδιαφερόμενοι είχαν καταχωρήσει 40 εκατομμύρια αιτήματα προκειμένου να μπουν σε σειρά προτεραιότητας για να αποκτήσουν ένα εισιτήριο (17 εκατομμύρια κατά την πρώτη φάση πωλήσεων και 23 εκατομμύρια κατά τη δεύτερη).
Συνολικά, υπάρχουν μόλις περισσότερα από 3 εκατομμύρια διαθέσιμα εισιτήρια, εκ των οποίων 2 εκατομμύρια προς πώληση και 1 εκατομμύριο δεσμευμένα για τη FIFA και τους συνεργάτες της.
Πληροφορίες: ΑΠΕ-ΜΠΕ