Ανατρεπτικό και συναρπαστικό ήταν για μία ακόμη φορά το Γκραν Πρι Ιταλίας, με τον Ντανιέλ Ρικιάρντο να βλέπει πρώτος την καρό σημαία και να γράφει ιστορία για την McLaren μαζί με τον Λάντο Νόρις .
{https://twitter.com/F1/status/1437061618475618309}
Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Ρικιάρντο να προσπερνά τον Φερστάπεν πριν την πρώτη στροφή της πίστας, ενώ ο Χάμιλτον πίεσε για να «κλέψει» την θέση από τον Ολλανδό, όμως δεν υπολόγισε σωστά και έμεινε την τέταρτη θέση καθώς τον προσπέρασε ο Λάντο Νόρις.
Το τετακέ του Τζοβινάτσι έφερε κίτρινη σημαία και εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, για να καθαριστεί η πίστα, με τον Ιταλό να επιστρέφει κανονικά στον αγώνα μετά το πιτ στοπ που πραγματοποίησε για την διόρθωση της μπροστινής αεροτομής.
Μετά τον 5ο γύρο ο Πιέρ Γκασλί αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος, με την Alpha Tauri να είχε αποσύρει και το μονοθέσιο του Γιούκι Τσουνόντα, πριν την εκκίνηση του Γκραν Πρι, εξ’ αιτίας παρόμοιας βλάβης.
Ο Νόρις άντεξε στην πίεση του Χάμιλτον, ενώ ο Ρικιάρντο αποφάσισε να ανοίξει τον «χορό των πιτ στοπ» στον 22ο γύρο, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί και την Red Bull να κάνει ένα σοβαρό λάθος (11 δευτερόλεπτα) με αποτέλεσμα ο Ολλανδός να ξαναβγεί στην πίστα αρκετά πιο πίσω.
{https://twitter.com/F1/status/1437048392241369088}
Η Mercedes, βλέποντας τα όσα έκανε η Αυστριακή ομάδα αποφάσισε να κάνει νωρίτερα την αλλαγή ελαστικών του Λιούις Χάμιλτον, προκειμένου να έχει προβάδισμα έναντι του Ολλανδού, όμως μία μικρή καθυστέρηση άλλαξε την ροή του αγώνα.
Ο Βρετανός βγήκε από τα pits και βρέθηκε δίπλα στον Φερστάπεν, με τα δύο μονοθέσια να διανύουν μία μικρή απόσταση μέχρι και την στιγμή που «μπήκαν» στο πρώτο σικέιν, ενώ κανένας από τους δύο δεν υποχώρησε.
Το αποτέλεσμα ήταν η Red Bull να βρεθεί πάνω από την Mercedes, μετά από μία σφοδρή σύγκρουση, όμως κανένας από τους πιλότους δεν τραυματίστηκε και αποχώρησαν μακριά από εκείνο το σημείο.
{https://twitter.com/F1/status/1437051198931148802}
{https://twitter.com/F1/status/1437068958746750980}
Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας (το οποίο μπήκε μέχρι να καθαριστεί η πίστα) ο Ντανιέλ Ρικιάρντο οδήγησε την κούρσα μέχρι τον τελευταίο γύρο, με τον Λάντο Νόρις να τον ακολουθεί.
Τρίτος τερμάτισε ο Σάρχιο Πέρεζ όμως, λόγω της ποινής που έλαβε για προηγούμενο παράπτωμα παραχώρησης θέσης, στο βάθρο ανέβηκε ο… τέταρτος Βάλτερι Μπότας ο οποίος έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα εκκινώντας από την 19η θέση.
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της McLaren μετά από 11 χρόνια και η πρώτη του Αυστραλού άσσου μετά το Γκραν Πρι Κίνας το 2018.
{https://twitter.com/F1/status/1437060520587235329}