Μετά από 56 γύρους εξαντλητικής οδήγησης ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία και να διευρύνει την διαφορά του από τον Λιούις Χάιλτον στην βαθμολογία των κατασκευαστών.
Δεύτερος τερμάτισε ο βρετανός πιλότος της Mercedes, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σέρχιο Πέρεζ φέρνοντας στην Αυστριακή ομάδα (Red Bull) ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
{https://twitter.com/F1/status/1452374063972855810}
Αγωνιστικά, ο Λιούις Χάμιλτον έκανε την ιδανική εκκίνηση καθώς κατάφερε να αντάξεις την πίεση του poleman, Μαξ Φερστάπεν, και να ηγηθεί της κούρσας μετά την πρώτη στροφή ενώ ο Ολλανδός αντίπαλός του κράτησε την δεύτερη θέση.
Οι επόμενοι γύροι κύλισαν ομαλά, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί σε απόσταση κάτω από το 1 δευτερόλεπτο τον Βρετανό πιλότο της Mercedes, ενώ στην Τρίτη θέση βρισκόταν ο Σέρχιο Πέρεζ ο οποίος δεν χρειάστηκε να υπερασπιστεί την θέση του από τον τέταρτο Σαρλ Λεκλέρ.
Στον 13ο γύρο οι ομάδες κάλεσαν τους πιλότους τους για την πρώτη αλλαγή ελαστικών, γεγονός που άλλαξε τα δεδομένα στην πρωτοπορία του αγώνα με τον Ολλανδό να ανεβαίνει στην πρώτη θέση και το Χάμιλτον να ακολουθεί μερικά δευτερόλεπτα πιο πίσω.
Δυστυχώς στον 15ο γύρο, ο Πιερ Γκασλί αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα λόγω μηχανικού προβλήματος που παρουσίασε το μονοθέσιο της Alpha Tauri, με τον Γάλλο να οδηγεί μέχρι το γκαράζ της ομάδας του.
Μάχη από τα… παλιά ήταν αυτή ανάμεσα στον Φερνάντο Αλόνσο και τον Κίμι Ραϊκόνεν, με τους δύο γηραιότερους πιλότους του γκριντ να προσφέρουν θέαμα στους περίπου 120.000 θεατές που βρέθηκαν στην πίστα των ΗΠΑ για να παρακολουθήσουν τον αγώνα.
{https://twitter.com/F1/status/1452362936396169217}
Γεγονός είναι πως ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν και τα προσπεράσματα ανάμεσα στις McLaren και της Ferrari, οι πιλότοι των οποίων άλλαξαν πολλές φορές θέσεις, με τον Λεκλέρ όμως να έχει το… πα΄νω χέρι σε όλες αυτές τις μάχες.
Σημειώνεται ότι περίπου δέκα γύρους πριν το τέλος οι δύο Alpine των Φερνάντο Αλόνσο και Εστεμπάν Οκόμν αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον αγώνα, με την ομάδα να είναι ιδιαιτέρως απογοητευμένη με τα προβλήματα που προέκυψαν.
{https://twitter.com/F1/status/1452372398766972933}
Η μάχη για την πρώτη θέση κορυφώθηκε στους τελευταίους τρεις γύρους, με τον Χάμιλτον να καταδιώκει τον Φερστάπεν έχοντας ελαστικά τα οποία ήταν κατά 8 γύρους πιο «φρέσκα».
{https://twitter.com/F1/status/1452372960564686866}
Ο Ολλανδός δεν πτοήθηκε και κατάφερε να παραμείνει στην πρώτη θέση με αποτέλεσμα να πανηγυρίσει την 18η νίκη της καριέρας του και να παραμείνει στην κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών, διευρύνοντας την διαφορά του στους 12 βαθμούς.
{https://twitter.com/F1/status/1452374759707193354}