Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ακρόασης με την FIA να απορρίπτει τη διαμαρτυρία της Mercedes αφού ο τελευταίος αγώνας της σεζόν έκλεισε με αμφιλεγόμενο τρόπο, καθώς οι πρωταθλητές κατασκευαστών ισχυρίστηκαν ότι ο Μαξ Φερστάπεν πέρασε τον Λιούις Χάμιλτον υπό το καθεστώς του Αυτοκινήτου ασφαλείας.
Μέσα σε 30 λεπτά από το τέλος του αγώνα του Άμπου Ντάμπι, η Mercedes κατέθεσε δύο διαμαρτυρίες, μία για πιθανή παραβίαση του Άρθρου 48.8 των Αθλητικών Κανονισμών που λέει: «Κανένας οδηγός δεν μπορεί να προσπεράσει άλλο αυτοκίνητο στην πίστα, συμπεριλαμβανομένου του αυτοκινήτου ασφαλείας, μέχρι να περάσει την γραμμή μετά την επιστροφή του (Αυτοκινήτου Ασφαλείας) στα πιτ.
Ο αθλητικός διευθυντής της Mercedes, Ρον Μέντοους, ο διευθυντής μηχανικής στην πίστα Άντριου Σόλβιμ και ο νομικός σύμβουλος Πολ Χάρις, όπως και ο αθλητικός διευθυντής της Red Bull, Τζόναθαν Γουίτλεϊ, κλήθηκαν για να διατυπώσουν τα επιχειρήματά τους.
Η FIA δημοσίευσε ένα έγγραφο που δηλώνει ότι η ένσταση έχει απορριφθεί.
«Έχοντας εξετάσει τις διάφορες δηλώσεις των μερών, οι Αγωνοδίκες καθορίζουν ότι, παρόλο που το Αυτοκίνητο Νο. 33 σε ένα στάδιο, για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, κινήθηκε ελαφρώς μπροστά από το Αυτοκίνητο Νο. 44, τη στιγμή που και τα δύο αυτοκίνητα επιτάχυναν και φρενάρουν, κινήθηκε πίσω από το αυτοκίνητο 44 και δεν ήταν μπροστά όταν τελείωσε η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας (δηλαδή στη γραμμή).
Συνεπώς, η Διαμαρτυρία απορρίπτεται», καταλήγει η ανακοίνωση της FIA.
{https://twitter.com/F1/status/1470108100862619653}