Πολύ πριν ο Μαξ Φερστάπεν υπογράψει το εκπληκτικό πενταετές συμβόλαιο για να παραμείνει στη Red Bull μέχρι το τέλος του 2028 και πριν η Mercedes γίνει Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών για πρώτη φορά, ο Σεμπάστιαν Φέτελ αγωνιζόταν με την Αυστριακή ομάδα ήταν ασταμάτητος. Σημειώνοντας ένα ονειρικό σερί τεσσάρων διαδοχικών τίτλων (2010 - 2013) σήμαινε ότι πολλοί οδηγοί ήθελαν να είναι στη δεύτερη θέση της Red Bull, συμπεριλαμβανομένου και το τότε νεαρού Λιούις Χάμιλτον.
Φέτελ και Χάμιλτον στην ίδια ομάδα
Ο αρχηγός της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε ότι ο επτά φορές πρωταθλητής ενδιαφερόταν πολύ να οδηγήσει για λογαριασμό τους και οι δυο τους είχαν συνομιλίες για να προσπαθήσουν να πραγματοποιήσουν την μεταγραφή, αλλά ο Διευθυντής της Red Bull τελικά τον απέρριψε.
«Ο Λιούις και εγώ είχαμε δύο συζητήσεις όλα αυτά τα χρόνια», είπε στη Daily Mail ο Χόρνερ. «Από το 2010 έως το 2013, ήθελε πολύ να έρθει και να οδηγήσει για τη Red Bull. Είχαμε τον Σεμπάστιαν εκείνη την εποχή και το να είχαμε δύο οδηγούς που η θέση τους θα ήταν για το νούμερο 1, δεν θα είχε νόημα».
Εκείνη την εποχή, ο Λιούις αγωνιζόταν για τη McLaren, την ομάδα που του έδωσε το ντεμπούτο του στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2007 και τον βοήθησε να κατακτήσει το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη δεύτερη σεζόν του.
Ωστόσο, καθώς ο Φέτελ και η Red Bull σημείωναν ανοδική πορεία, ο Χάμιλτον και η McLaren έκαναν την μία κακή χρονιά μετά την άλλη, καθώς απο το 2009 έως το 2012, δεν κατάφεραν να ξαναδημιουργήσουν την προηγούμενη επιτυχία τους.
Η «έξυπνη κίνηση» που αποδείχθηκε λανθασμένη
Η μετακίνηση του Χάμιλτον στη Mercedes το 2013 προκάλεσε σοκ σε πολλούς, αλλά όχι στον Χόρνερ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι στην πραγματικότητα τους είχε ενθαρρύνει να τον υπογράψουν, προκειμένου να αποδυναμώσουν τους αντιπάλους τους τη McLaren.
Έμοιαζε σαν μια έξυπνη κίνηση εκείνη την εποχή, καθώς η Mercedes τελείωσε τη σεζόν του 2012 στην πέμπτη θέση των Κατασκευαστών πίσω από τις Red Bull, Ferrari, McLaren και Lotus.
«Ο Νίκι Λάουντα ήταν στη Mercedes και ήθελε πολύ να πάρει τον Λιούις και θυμάμαι ότι τον ενθάρρυνα. ‘Πολεμούσαμε’ με τη McLaren και το 2012, είχαν το πιο γρήγορο μονοθέσιο και νιώσαμε ότι ο Χάμιλτον σε μια McLaren θα ήταν πιο απειλητικός παρά σε μια Mercedes. Πίεσα τον Λάουντα να ξοδέψει τα χρήματα καθώς ο Λιούις αμφιταλαντευόταν λίγο. Θα ήταν δίκαιο να πω ότι αυτό μου γύρισε μπούμερανγκ», πρόσθεσε ο Χόρνερ.
Η απόφαση του Χάμιλτον να στοιχηματίσει σε μια μετάβαση στα «Ασημένια Βέλη» σίγουρα απέδωσε καρπούς, κατακτώντας έξι συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα και φτιάχνοντας μαζί με την ομάδα, μία από τις υπερδυνάμεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού.