Έχοντας τερματίσει δεύτερη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών του 2021 και με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν στην διάθεσή της, η Red Bull ήθελε να κάνει ένα καλό ξεκίνημα στην νέα σεζόν της Formula 1 φέτος.
Μπορεί οι πιλότοι της να βρίσκονταν στην 2η και 4η θέση αλλά μετά όλα άρχισαν να πηγαίνουν στραβά, καθώς τρεις γύρους από το τέλος πρώτα ο Ολλανδός άσσος και μετά ο Σέρχιο Πέρεζ αποσύρθηκαν από τον αγώνα. Ο Μαξ πάλεψε για την πρωτιά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα αλλά φαινόταν να συμβιβάζεται με τη δεύτερη θέση όταν άρχισε να παραπονιέται τόσο για προβλήματα διεύθυνσης όσο και για θέματα ισχύος στο μονοθέσιό του.
Ο ομόσταυλός του έχοντας κάνει έναν εξαιρετικό αγώνα αποσύρθηκε στον τελευταίο γύρο, με τον Μεξικανό να κάνει τετακέ στην πρώτη στροφή , καθώς η βλάβη στον κινητήρα ήταν τεράστια. «Αυτό που συνέβη στο τέλος είναι προφανώς απογοητευτικό, αλλά φυσικά πριν από αυτό, είχαμε αρκετά θέματα. Πρώτα από όλα, η ισορροπία ήταν εκτός λειτουργίας. Δεν είχα την ίδια αίσθηση όπως την Παρασκευή στις ευθείες, οπότε ήταν λίγο απογοητευτικό.
Τότε ξαφνικά το τιμόνι μου «κλείδωσε» και δεν μπορούσα να στρίψω, μετά βίας μπορούσα να οδηγήσω. Έτσι δεν ήταν εύκολο στην επανεκκίνηση να υπερασπιστώ την 2η θέση από τον Κάρλος. Όλα απενεργοποιήθηκαν και δεν ερχόταν καύσιμο στον κινητήρα», είπε ο Φερστάπεν μετά την λήξη του αγώνα.
Η «απολογία» του αρχηγού
Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο αρχηγός της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε τις αρχικές έρευνες της ομάδας για τα τεχνικά τους προβλήματα, τονίζοντας ότι εντοπίστηκαν παρόμοια χαρακτηριστικά και στα δύο μονοθέσια.
Σχολίασε ότι θα έπρεπε να γίνουν περισσότεροι έλεγχοι για να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος, όμως τόνισε ότι κατά την διάρκεια του αγώνα δεν θα μπορούσαν να κάνουν κάτι ώστε να διορθώσουν την «ζημιά».
Μιλώντας στο Sky Sports F1, ο Χόρνερ, είπε:
«Ήταν ένα κακό αποτέλεσμα σε αυτόν τον αγώνα για εμάς. Αυτό που έμοιαζε με μια αξιοπρεπή συλλογή πόντων για εμάς… εξατμίστηκε στους τελευταίους δύο γύρους. Δεν ξέρουμε ακριβώς τι είναι ακόμα, αν είναι αντλία ανύψωσης, αν είναι συλλέκτης ή κάτι ανάλογο, αλλά πρέπει να το δούμε και να καταλάβουμε ακριβώς τι το προκάλεσε».
Δεν είναι σαφές εάν το σύστημα καυσίμου θα χρειαστεί να αναβαθμιστεί για να αποτραπεί η επανάληψη της… αποτυχίας στο Γκραν πρι της Σαουδικής Αραβίας του επόμενου Σαββατοκύριακου, αλλά ο Χόρνερ είπε ότι ανυπομονεί να επαναφέρει το μονοθέσιο στην πίστα και να κοντράρει ξανά τη Ferrari.
«Κοιτάξτε, νομίζω ότι ένα από τα ενθαρρυντικά πράγματα, είναι ότι ήμασταν στο ένα δέκατο από την pole και παλεύαμε με τον Λεκλέρ για τη νίκη. Είμαστε έτοιμοι να αποδείξουμε την πραγματική μας αξία».