Έχουν περάσει 13 χρόνια από την τελευταία φορά που η Ferrari στέφθηκε πρωταθλήτρια κατασκευαστών στην Formula 1, και παρόλο που μέσα σε αυτά τα χρόνια πέρασαν από τα μονοθέσιά της κορυφαίοι οδηγοί, δεν κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Φελίπε Μάσα, Φερνάντο Αλόνσο, Σεμπάστιαν Φέτελ και πολλοί άλλοι ντύθηκαν στα… κόκκινα και οδήγησαν το όχημα της Ιταλικής ομάδας, η οποία έφτανε πάντα μέχρι την 2η θέση του πρωταθλήματος.
Το «χαμένο έδαφος»
Φέτος όμως τα δεδομένα είναι διαφορετικά, καθώς η Ferrari κατάφερε να «καλύψει» το χαμένο έδαφος και πλέον φέρει τον τίτλο του φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, έχοντας στην διάθεσή της τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Κάρλος Σάινθ.
Ο αρχηγός της ομάδας, Ματία Μπινότο, παραδέχτηκε ότι ενώ η ομάδα του τα προηγούμενα χρόνια δεν μπορούσε να ακολουθήσει τους αντιπάλους της, όμως τώρα είναι προετοιμασμένοι για μία σκληρή μονομαχία.
«Η διατήρηση της πρωτοπορίας σε μια μεγάλη σεζόν είναι μια πρόκληση, όχι μόνο για εμάς αλλά για όλες τις ομάδες. Είναι αλήθεια ότι οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ ισχυροί και το 2017 αλλά και το 18 χάσαμε λίγο έδαφος. Αλλά από τότε, στον σχεδιασμό των αυτοκινήτων, έχουμε βελτιώσει τις διαδικασίες και τις προσομοιώσεις μας και έτσι σήμερα είμαστε πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι από ό,τι στο παρελθόν», είπε ο Ιταλός.
Η Ferrari ξανά σε ρόλο… οδηγού
Η Ferrari και οι ομάδες που προμηθεύονται κινητήρες από αυτή, όπως είναι η Alfa Romeo και η Haas, φαίνεται επίσης να είναι αρκετά ανταγωνιστικές εντός πίστας, κάτι που δεν έχει περάσει απαρατήρητο…
«Πέρυσι είχαμε ένα μειονέκτημα και προσπαθήσαμε να καλύψουμε τη διαφορά και τώρα “οδηγούμε” ορισμένες καταστάσεις. Στους δύο πρώτους αγώνες, μέχρι στιγμής φαίνεται ότι η διαφορά με την Red Bull είναι πολύ μικρή. Εκεί που ο κινητήρας ήταν ένα μειονέκτημα για εμάς πέρυσι, δεν είναι πια», συμπλήρωσε ο Μπινότο.
Ενόψει του Γκραν Πρι της Αυστραλίας της 10ης Απριλίου, το οποίο επιστρέφει στο ημερολόγιο για πρώτη φορά από το 2019, ο Μπινότο μείωσε ωστόσο την πιθανότητα η Ferrari να φέρει «σημαντικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο». Η Scuderia, σε αντίθεση με τη Red Bull και τη Mercedes, δεν άλλαξε δραματικά τη σχεδίαση του αυτοκινήτου τους μεταξύ των ελεύθερων δοκιμαστικών της Βαρκελώνης και του Μπαχρέιν (πριν την έναρξη της σεζόν).
«Δεν περιμένουμε να δούμε σημαντικές αναβαθμίσεις για τον επόμενο αγώνα στη Μελβούρνη, αλλά μόλις μπορέσουμε να φέρουμε κάτι, θα το κάνουμε», υπογράμμισε ο Μπινότο.