Ακολουθώντας τις εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες, η Honda αναμένεται να επενδύσει περίπου 36 δισεκατομμύρια ευρώ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και των τεχνολογιών λογισμικού (software) προκειμένου να εξελίξει τα μοντέλα της.
Όμως το πλάνο που παρουσίασαν τα ανώτερα διοικητικά στελέχη της Honda στην συνέντευξη Τύπου για τις πρωτοβουλίες της στον τομέα εξηλεκτρισμού οχημάτων, αποκάλυψαν ότι οι συνολικές δαπάνες που έχουν να κάνουν και σε άλλους τομείς προϋπολογίζονται για την συγκεκριμένη περίοδο σε περίπου 58 δισεκατομμύρια ευρώ.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, με όγκο παραγωγής άνω των 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως.
Η Honda στοχεύει να υιοθετήσει την επόμενη γενιά μπαταριών της σε μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.
Επίσης θα δημιουργήσει πιλοτική γραμμή για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης με επένδυση ύψους 315 εκατομμύρια ευρώ περίπου και θα επιταχύνει περαιτέρω την έρευνα με στόχο να ξεκινήσει την πιλοτική παραγωγή την άνοιξη του 2024.
Όμως εκτός από την καινοτομία και την εξέλιξη που θέλει να φέρει, η Honda θέλει να επενδύσει και στα σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα πλάνα της να περιλαμβάνουν την παρουσίαση δύο μοντέλων.
Το ένα θα είναι ειδική «συλλεκτική» έκδοση και το άλλο θα φέρεται να είναι ο… διάδοχος του τρέχοντος Honda NSX (ή Acura NSX στις ΗΠΑ), όμως δεν έχει δοθεί καμία εικόνα από την αυτοκινητοβιομηχανία αναφορικά με το πώς θα είναι τα οχήματα.