Τρεις αγώνες έχουν ήδη ολοκληρωθεί και η Formula 1 έρχεται στην Ευρώπη για πρώτη φορά μέσα στο 2022, με το Γκραν Πρι Εμίλια Ρομάνα να είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή του Πάσχα (24/4) στην ιστορική πίστα της Ίμολα.
Μέχρι στιγμής η Ferrari έχει βάλει υποψηφιότητα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος (σε κατασκευαστές και οδηγούς), επομένως το μόνο που απομένει να δούμε είναι αν η Mercedes ή η Red Bull μπορούν να βάλουν δύσκολα στην Ιταλική ομάδα. Όμως στην Ίμολα οι φίλαθλοι περιμένουν να δουν έναν αγώνα που θα τους… λύσει ορισμένες απορίες.
1 - «Εντός έδρας» αγώνας για την Ferrari
Έχοντας κάνει μία εξαιρετική αρχή για το 2022 η Ferrari δείχνει ότι είναι ασταμάτητη, όπως και ο Σαρλ Λεκλέρ που έχει σημειώσει δύο νίκες και μία δεύτερη θέση, όντας ο ταχύτερος οδηγός και στις τρεις περιπτώσεις.
Έτσι με 71 βαθμούς έχει σημαντικό πλεονέκτημα στο πρωτάθλημα οδηγών, και δείχνει ότι θέλει να πάρει το μέγιστο από το μονοθέσιό του προκειμένου να μην απειληθεί από κανέναν κατά την διάρκεια του αγώνα. Αυτό αναμένουν να δουν και οι χιλιάδες φίλαθλοι της «Σκουντερία» που θα παρευρεθούν στις κερκίδες, με σκοπό να τραγουδήσουν τον εθνικό ύμνο στο τέλος του αγώνα.
2 - Το πρώτο Sprint Race της χρονιάς
Οι τρεις πρώτοι γύροι της σεζόν ήταν συναρπαστικοί, αλλά θα υπάρξει μια πρόσθετη πρόκληση για τις ομάδες αυτό το Σαββατοκύριακο καθώς το Sprint Race κάνει την πρώτη του εμφάνιση το 2022.
Μετά από μια επιτυχημένη δοκιμή τριών διοργανώσεων πέρυσι, θα υπάρξουν άλλα τρία Σαββατοκύριακα αγώνων που θα φιλοξενήσουν το Sprint κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν, με την Ίμολα να είναι η πρώτη, ενώ θα ακολουθήσει η Αυστρία και η Βραζιλία.
{https://twitter.com/F1/status/1516775693325066242}
3 - Η αξιοπιστία της Red Bull
Το 2021 η Red Bull παρείχε στους Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ ένα καλό μονοθέσιο, με τον πρώτο να κατακτά το πρωτάθλημα, φέρνοντας στην Αυστριακή ομάδα μία πολύ σημαντική διάκριση.
Φέτος όμως ο Ολλανδός μετρά δύο εγκαταλείψεις και μία νίκη σε μόλις τρεις αγώνες, με τον Μεξικανό teammate του να έχει μία εγκατάλειψη, μία 4η και μία 2η θέση. Επομένως τα μάτια όλων θα είναι στραμμένα στα μονοθέσια των «ταύρων», θέλοντας να δουν αν συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα με την αξιοπιστία του οχήματος.
Οι ομάδες μπορεί να αντιμετωπίσουν προβλήματα κατά την έναρξη μιας νέας σειράς κανονισμών, αλλά η Red Bull θα είναι πρόθυμη να βρει την… αξιοπιστία όσο το δυνατόν γρηγορότερα προτού οι πρώιμες απογοητεύσεις εξελιχθούν σε ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα.
4 - Η… ανάκαμψη της McLaren
Μια άλλη ομάδα που υπέστη μεγάλο σοκ στο Μπαχρέιν ήταν η McLaren, αλλά οι αγώνες της βασίστηκαν καθαρά στην απόδοση, καθώς τόσο ο Λάντο Νόρις όσο και ο Ντανιέλ Ρικιάρντο δεν κατάφεραν να σκοράρουν βαθμούς.
Υπήρξε πρόοδος στη Σαουδική Αραβία όπου ο Βρετανός τερμάτισε έβδομος και στη συνέχεια έκαναν ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, στην Αυστραλία, καθώς και τα δύο μονοθέσια επέστρεψαν στην πρώτη εξάδα αφού έφτασαν στο Q3.
Αυτό σηματοδοτεί μια ταχεία ανάκαμψη από το σημείο που ξεκίνησε η McLaren τη χρονιά, όμως το μεγάλο ερώτημα τώρα είναι αν η φόρμα της ομάδας οφειλόταν αποκλειστικά στη σχεδίαση της πίστας ή αν είχαν βρει τρόπους να πάρουν το μέγιστο από τα μονοθέσιά τους.
5 - «Μην υποτιμάτε τον Άλμπον»
Εξωπραγματικός ήταν ο Άλεξ Άλμπον στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας, καθώς εκκίνησε από την τελευταία θέση και κατάφερε να φέρει το μονοθέσιο της Williams στην 10η, καταφέρνοντας να πάρει τον πρώτο βαθμό της ομάδας για φέτος.
Ο νεαρός άσσος όμως κατάφερε να κάνει κάτι… πολύ μεγαλύτερο από το να κερδίσει 10 θέσεις, καθώς οδήγησε όλο τον αγώνα με μόλις ένα σετ σκληρής γόμας και αναγκάστηκε να κάνει το μοναδικό πιτ στοπ στον αγώνα (s.s. επειδή το επιβάλλουν οι κανονισμοί) έναν γύρο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Ένας βαθμός σε τρεις αγώνες μπορεί να μην σημαίνει κάτι, όμως για την Williams είναι μεγάλη υπόθεση καθώς ξέρει ότι έχει στα χέρια της έναν πιλότο που μπορεί να κάνει… θαύματα, έχοντας υποτιμηθεί αρκετά από τις «μεγάλες ομάδες».
5+1 – Η ώρα του Σουμάχερ
Γεγονός είναι ότι ο Μικ Σουμάχερ, γιός του θρύλου του σπορ, δεν έχει καταφέρει να πάρει βαθμό στην Formula 1 καθώς το μονοθέσιο της Haas που οδηγεί, δεν του προσφέρει την δυνατότητα να γίνει ανταγωνιστικός.
Φέτος όμως η Haas έχει αναβαθμιστεί και ο teammate του Γερμανού πιλότου, Κέβιν Μάγκνουσεν, έχει σκοράρει 12 βαθμούς και δείχνει ότι μπορεί να πάρει ακόμα περισσότερους. Αυτό δίνει κίνητρο και στον νεαρό Μικ ώστε να «πιέσει» το μονοθέσιό του και να βαθμολογηθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του. Πόσο μάλλον μπροστά στους Ιταλούς φιλάθλους που πάντα αγαπούσε και εκθείαζε ο πατέρας του.