Μετά από άπειρες αναβαθμίσεις και φρεσκαρίσματα θα κυκλοφορήσουν το καλοκαίρι του 2024 στην αγορά τα νέα Mini Cooper E και SE. Η εταιρεία θα λανσάρει ταυτόχρονα την τρίθυρη ηλεκτρική έκδοση και τη βενζινοκίνητη, με το ηλεκτρικό Mini να κατασκευάζεται στην Κίνα σε συνεργασία με την εγχώρια εταιρεία Great Wall και το συμβατικό μοντέλο να παράγεται στο βρετανικό εργοστάσιο της Οξφόρδης.
Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Mini θα γίνει στη διεθνή έκθεση ΙΑΑ του Μονάχου (5 έως 10 Σεπτεμβρίου του 2023), ωστόσο η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα φρέσκες φωτογραφίες από τις οποίες προκύπτουν πολλά στοιχεία σχετικά το ντιζάιν των μοντέλων επόμενης γενιάς, που θα παράγονται σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδοχές.
Το αμάξωμα θα διαθέτει λιγότερες καμπύλες.
Με βάση τις φωτογραφίες βλέπουμε ότι το νέο αμάξωμα θα διαθέτει λιγότερες καμπύλες και περισσότερες ακμές, όπως επίσης ανασχεδιασμένη μάσκα με γρίλιες σε οκταγωνικό πλαίσιο. Οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου Mini θα είναι παρόμοιες με του σημερινού, με το μήκος του να κυμαίνεται γύρω στα 3,8 μ., ωστόσο θα διαθέτει σαφώς μεγαλύτερο μεταξόνιο με μήκος 2,53 για περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό του. Οι οπτικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των βενζινοκίνητων και των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων θα είναι περιορισμένες, ενώ για τους φίλους των καυτών επιδόσεων θα ακολουθήσει γύρω στο 2025 το Mini John Cooper Works με περίπου 250 ίππους και βασικούς αντιπάλους την Alpine R5 και το Abarth 500e.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα κάθετα φωτιστικά σώματα.
Οι υποψήφιοι αγοραστές ενός νέου ηλεκτρικού Mini θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του Cooper E με 184 ίππους και μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh και του Cooper SE με 224 άλογα και μεγαλύτερη μπαταρία 54 kWh. Και οι δύο εκδοχές θα είναι εμπροσθοκίνητες και θα προσφέρουν αυτονομίες 300 έως 400 χιλιομέτρων.
Το μήκος του αυτοκινήτου θα κυμαίνεται γύρω στα 3,8 μ.
Στο εσωτερικό θα ακολουθήσει η Mini τη μινιμαλιστική λογική της Tesla, οπότε δεν θα προβλέπεται κλασικό κοντέρ, αλλά οθόνη προβολής Head up – Display μαζί με ένα προηγμένο σύστημα φωνητικών εντολών, που θα επιτρέψει τη δραστική μείωση του αριθμού των συμβατικών διακοπτών και χειριστηρίων. Θα παραμείνει πάντως η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων, που θα είναι στρογγυλή και θα αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις. Στο θάλαμο επιβατών θα επεκταθεί η χρήση υλικών προερχόμενων από ανακύκλωση, ενώ δεν θα υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου με επενδύσεις ζωικού δέρματος.