Auto - Moto

F1: Red Bull και Ferrari ενάντια στην Ομοσπονδία

Η Red Bull και η Ferrari βρίσκονται απέναντι στην απόφαση της FIA να τροποποιήσει τους κανονισμούς της F1 σχετικά με τις αναπηδήσεις των μονοθεσίων.

«Είναι ευθύνη και προνόμιο της FIA να παρέμβει σε θέματα ασφάλειας», ανέφερε το διοικητικό όργανο της Formula 1 θέλοντας να… λήξουν οι συζητήσεις και τα παραπόνα που υπάρχουν από τις ομάδες σχετικά με τις αλλαγές των κανονισμών.

Πιο συγκεκριμένα, η FIA έχει δώσει χρονικό περιθώριο στους κατασκευαστές να κάνουν διορθώσεις στον τρόπο με τον οποίο είναι κατασκευασμένα τα μονοθέσια προκειμένου να περιορίσουν την «αναπήδησή» τους.

Οι διεκδικητές του τίτλου Red Bull και Ferrari ήταν μεταξύ εκείνων που αντιτάχθηκαν στις προσπάθειες της FIA να αλλάξει και να τροποποιήσει τους κανόνες, καθώς ανέφεραν ότι αυτό ήταν ένα πρόβλημα το οποίο αφορούσε ορισμένες ομάδες και όχι το σύνολο των κατασκευαστών.

Το διοικητικό όργανο της Formula 1 αντιστάθηκε στην πίεση των ομάδων να υποχωρήσουν στις κινήσεις του για να περιορίσουν την «αναπήδηση» των μονοθεσίων και σε συνεδρίαση της τεχνικής συμβουλευτικής επιτροπής της F1 την Πέμπτη, γνωστοποίησε ότι μέτρα θα τεθούν σε ισχύ στο Γκραν Πρι του Βελγίου, που θα διεξαχθεί 26-28 Αυγούστου.

Η FIA επιβλέπει…

Αναλυτικότερα, πρόκειται να εισαγάγει μια μέτρηση που θα καθορίζει το μέγιστο ποσό αναπήδησης που επιτρέπεται από κάθε αυτοκίνητο. Οι ομάδες θα πρέπει να κάνουν αλλαγές στη ρύθμιση εάν το μονοθέσιό τους υπερβεί το όριο και θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν αποκλεισμό εάν το κάνει κατά τη διάρκεια των προκριματικών ή ενός αγώνα.

Επιπλέον, η FIA έλαβε μέτρα για να περιορίσει την ευελιξία των δαπέδων των αυτοκινήτων αφού κατέληξε στο συμπέρασμα ότι στις μετρήσεις της αναπήδησης των αυτοκινήτων στους πρόσφατους αγώνες, ορισμένες ομάδες είχαν βρει τρόπους να τροποποιήσουν τα πατώματα τους πέρα από τα αναμενόμενα όρια.

Γιατί κάποιες ομάδες είχαν αντίρρηση;

Red Bull και Ferrari κατάφεραν να αντιμετωπίσουν το ζήτημα πολύ πριν ξεκινήσει η χρονιά, με αποτέλεσμα να είναι οι πιο γρήγορες μέσα στην πίστα. Το γεγονός της τροποποίησης των κανονισμών αναμένεται όμως να φέρει τις άλλες ομάδες πιο… κοντά τους.

Η Mercedes της οποίας το μονοθέσιο εμφανίστηκε μεταξύ αυτών με την μεγαλύτερη αναπήδηση στις αρχές της σεζόν πριν αρχίσει να διαχειρίζεται το πρόβλημα στους πρόσφατους αγώνες, ήταν στο αντίθετο στρατόπεδο.

Όμως η Γερμανική ομάδα υποστηρίζει ότι η Red Bull και η Ferrari είναι μεταξύ των ομάδων που έχουν βρει τρόπους να κάνουν τα δάπεδά τους να λυγίζουν με τρόπο που να είναι εντός των ορισμών των κανονισμών.

«Τα βραχυπρόθεσμα μέτρα που τέθηκαν σε εφαρμογή για το 2022, ξεκινώντας από το Spa, δεν θεωρούνται απαραίτητα η μακροπρόθεσμη λύση του προβλήματος», τόνισε η FIA αφήνοντας ανοιχτά όλα τα σενάρια για το μέλλον.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
«Καμίνι» η Βρετανία: Κόκκινος συναγερμός για «ακραία ζέστη» - Έρχεται ιστορικό ρεκόρ θερμοκρασίας
Πρόστιμα σε βενζινάδικα για αθέμιτη κερδοφορία
Chevron Right