Είναι γνωστό πως αρκετές μάρκες αυτοκινήτων πολυτελείας, όπως είναι η Bentley, επιλέγουν να μην προβάλλουν συχνά διαφημίσεις ιδίως στην τηλεόραση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως είχε εξηγήσει μια viral ανάρτηση στην Quora λίγα χρόνια πριν «Οι εταιρίες αυτές δε στοχεύουν μαζικά στους καταναλωτές αλλά σε άτομα με μεγάλη περιουσία που θα μπορούσαν να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Γνωρίζουν ότι οι υποψήφιοι πελάτες τους δεν κάθονται με τις ώρες πίσω από μια οθόνη, παρακολουθώντας τηλεόραση. Εξάλλου, ένα μεγάλο μέρος του μάρκετινγκ αυτών των αυτοκινήτων είναι η αποκλειστικότητα που τα χαρακτηρίζει. Αυτοκίνητα όπως οι Bentley δημιουργούν τη δική τους ζήτηση και όσοι θα μπορούσαν να αγοράσουν ένα, τα γνωρίζουν ήδη».
Πράγματι, με μέσο κόστος γύρω στις 150.000 – 230.000 ευρώ ελάχιστοι είναι εκείνοι που θα μπορούσαν να αποκτήσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις πωλήσεις της Bentley, η οποία σημείωσε νέο ρεκόρ το 2022, πουλώντας 15.174 αυτοκίνητα.
Σε μια προσπάθεια, όμως, να ακολουθήσει την τάση των πιο σύγχρονων διαφημίσεων, η «Bentley Motors» όχι μόνο έφτιαξε λογαριασμό στο TikTok, αλλά αποφάσισε να αξιοποιήσει όλα τα σύγχρονα trends. Αυτό που συγκέντρωσε, όμως, την προσοχή των χρηστών ήταν μια σειρά από παρουσιάσεις των αυτοκινήτων της εταιρίας.
Την παρουσίαση επιμελείται ένα ξανθό μοντέλο, με ψυθιριστή φωνή, ακολουθώντας την τάση των βίντεο χαλάρωσης ASMR, τα οποία την τελευταία δεκαετία έχουν κάνει θραύση στο διαδίκτυο. Σύντομα, πολλοί ήταν εκείνοι που μιμήθηκαν αυτό το φορμάτ, επιδεικνύοντας τα δικά τους αυτοκίνητα και τα αποτελέσματα ήταν ξεκαρδιστικά.
Τι Bentley τι… Opel:
{https://www.tiktok.com/@iuliameebo/video/7269352308671139104}
Τι Bentley τι… Mazda:
{https://www.tiktok.com/@thetiktokmazda/video/7264262939765460229}
Τι Bentley τι… Citroen:
{https://www.tiktok.com/@tomiconic/video/7262796541117730081}