Σε ασκήσεις υπομονής υποβάλλει η Renault, όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν το νέο Renault 5 EV. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο αποκαλύφθηκε επίσημα πριν μια εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και οι τιμές του θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές, καθώς θα ξεκινούν από περίπου 25.000 ευρώ.
Το Renault R5 E-Tech Electric θα κατασκευάζεται στη Βόρεια Γαλλία και ήδη έχουν δηλωθεί στη σχετική λίστα αναμονής πάνω από 50.000 άτομα, αν και οι παραγγελίες του θα ξεκινήσουν τον Μάιο.
Το στοίχημα λοιπόν για τη Renault δεν είναι να πείσει το αγοραστικό κοινό για το πρώτο νέο ηλεκτρικό μοντέλο της μετά το λανσάρισμα του Zoe το 2014, αλλά να είναι σε θέση να ξεκινήσει στις αρχές Οκτωβρίου τις παραδόσεις του 5 E-Tech Electric στους πρώτους πελάτες, όπως προβλέπει και το σχετικό χρονοδιάγραμμα.
Η Renault πατάει σε δύο ράγες, καθώς η γκάμα της θα περιλαμβάνει σε κάθε κατηγορία μοντέλα με θερμικούς κινητήρες υβριδικής τεχνολογίας και αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα σε ανταγωνιστικές τιμές.
Το Renault 5 θα εκπροσωπήσει τους Γάλλους στην compact κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, μαζί με το Clio που εφοδιάζεται με υβριδική τεχνολογία και ήταν πέρυσι το δεύτερο πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της κατηγορίας του στην Ευρώπη.
Oι υποψήφιοι αγοραστές του Renault 5 EV μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο μπαταριών χωρητικότητας 40 και 52 kWh με αντίστοιχες αυτονομίες της τάξης των 300 και 400 χιλιομέτρων.
Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου θα γίνει αρχικά με την έκδοση μεγαλύτερης αυτονομίας και μερικούς μήνες αργότερα θα ακολουθήσει και εκείνη με τη μικρότερη μπαταρία. Ένα ποσοστό 40% εκτιμάται ότι θα κατευθυνθεί προς τις εταιρικές πωλήσεις, ενώ γύρω στο 60% θα είναι οι λιανικές προς ιδιώτες.
Η Renault θα κατασκευάζει τα περισσότερα εξαρτήματα και τμήματα του συμπαγούς ηλεκτρικού μοντέλου της εντός του συγκροτήματος Electricity στη Βόρεια Γαλλία, ώστε να μπορεί να ελέγχει απόλυτα τη διαδικασία παραγωγής, να επιταχύνει τις παραδόσεις στους πελάτες και να μειώσει σημαντικά τα κόστη διακίνησης και logistics.
Επίσης, να σημειώσουμε ότι στην Electricity θα κατασκευάζονται από τον επόμενο χρόνο και τα συστήματα μπαταριών των ηλεκτρικών μοντέλων της Renault από τη συνεργαζόμενη εταιρεία AESC Envision.