Οι αλλαγές στην αυτοκίνηση γίνονται πλέον με γρηγορότερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση της BMW, η οποία παρουσίασε πριν λίγους μόνο μήνες το πρωτότυπο μιας εντυπωσιακής ηλεκτρικής λιμουζίνας πολυτελείας με την ονομασία Vision Neue Klasse. Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά έως το 2026 και φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς όσον αφορά στις κινητήριες μονάδες του, τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και τα επίπεδα συνδεσιμότητας.
Τώρα χτύπησε η BMW πάλι με το επόμενο πρωτότυπο Vision Neue Klasse X, που αποτελεί ουσιαστικά τον προπομπό του νέου ηλεκτρικού SUV iX3. Αν εξαιρέσουμε ορισμένα στοιχεία, όπως τις εξωτερικές κάμερες αντί καθρέπτες και τις πλαστικές λαβές των θυρών σε σχήμα φτερού, τότε ο υπόλοιπος σχεδιασμός του αυτοκινήτου διαφοροποιείται ελάχιστα από εκείνον του μοντέλου παραγωγής. Στη μάσκα της Vision Neue Klasse X επανήλθε το γνωστό «Νεφρό» της BMW, που έλειπε από την πρωτότυπη λιμουζίνα και μάλιστα πιο στενό, ώστε να θυμίζει την πρώτη Neue Klasse της βαυαρικής μάρκας από τη δεκαετία του 60. Οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν 3D εφέ για να του προσδώσουν βάθος και στο πίσω μέρος τοποθέτησαν στενόμακρα φωτιστικά σώματα, τα οποία καλύπτουν σχεδόν όλο το πλάτος του αμαξώματος.
Η αρχιτεκτονική του εσωτερικού περιλαμβάνει καθαρές γραμμές και δείχνει ώριμη, σαν να ανήκει σε μοντέλο παραγωγής. Την παράσταση κλέβει πέραν κάθε αμφιβολίας η τεράστια, πανοραμική οθόνη προβολής στο παρμπρίζ με επτά επιμέρους τμήματα, τα έξι από τα οποία μπορεί να επιλέξει ο ίδιος ο οδηγός. Το συγκεκριμένο Head up Display φτάνει έως την πλευρά του συνοδηγού, αν και στο μοντέλο παραγωγής θα διαθέτει μικρότερες διαστάσεις και θα περιορίζεται στο οπτικό πεδίο του οδηγού, ενώ είναι συμβατό με την κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων σε ασυνήθιστο σχήμα ρόμβου.
Οι υπεύθυνοι της BMW υπόσχονται, ότι η νέα iX3 που αναμένεται στην αγορά το 2025, θα διακρίνεται για την υποδειγματική της λειτουργικότητα καταργώντας όμως το γνωστό χειριστήριο iDrive - Controller, που δεν υπάρχει ούτε στο πρωτότυπο.
Το μελλοντικό SUV των Γερμανών θα φορτίζεται 30% γρηγορότερα, θα διαθέτει μπαταρία με 30% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και θα είναι 25% αποδοτικότερο σε σχέση με το σημερινό, ενώ η αυτονομία του θα αγγίζει τα 600 χιλιόμετρα. Σημαντική πρόοδο συνιστά και ο νέος «υπερεγκέφαλος» του αυτοκινήτου με πολλαπλάσια απόδοση και ταχύτητα, χάρη στον οποίο θα πληροί η BMW iX3 της επόμενης γενιάς προδιαγραφές αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
{https://www.youtube.com/watch?v=ElNd8SyvurU}