Δεν είναι τυχαίο, ότι η Renault επέλεξε να αποκαλύψει το νέο Rafale κατά τη διάρκεια του εφετινού Paris Air Show σε απόσταση αναπνοής από το ιστορικό αεροπλάνο Caudron Rafale, θέλοντας έτσι να τιμήσει το παρελθόν της, όταν κατασκεύαζε κινητήρες αεροσκαφών. Ουσιαστικά πρόκειται για τον εκπρόσωπο της Renault στη δύσκολη κατηγορία των μεσαίων Coupe – SUV, αφού το Rafale αποτελεί την coupe παραλλαγή του Austral, αν και σε μεγαλύτερη…συσκευασία. Ετσι διαθέτει 4,71 μ. μήκος, 1,86 μ. πλάτος και 1,61 μ. ύψος, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2,74 μ. εγγυάται άπλετη ευρυχωρία και στιβαρή αίσθηση οδήγησης.
*Το μήκος του Renault Rafale φτάνει τα 4,71 μ
Το Rafale εμφανίζει μεγάλο ενδιαφέρον, επειδή αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Renault, που υπηρετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα του αρχισχεδιαστή της γαλλικής μάρκας, Ζιλ Βιντάλ. Αυτό που τραβάει περισσότερο τα βλέμματα είναι χωρίς αμφιβολία η κομψή σιλουέτα του αμαξώματος σε συνδυασμό με το δυναμικό ντιζάιν της μάσκας και τα εμπνευσμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Στη συνέχεια κάνουν τη διαφορά οι μεγάλοι τροχοί των 20 ιντσών, ενώ στο πίσω μέρος έχουμε οριζόντια φώτα και δύο διακριτικές αεροτομές, μία στην απόληξη της οροφής και μία δεύτερη στο χείλος του καπό.
*To ψηφιακό κόκπιτ του νέου γαλλικού μοντέλου
Μπαίνοντας μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκεσαι σε γνώριμο περιβάλλον, αφού ο ψηφιακός πίνακας οργάνων παραπέμπει στο Austral και διαθέτει οθόνη 12,3 ιντσών. Στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί μια οθόνη αφής 12 ιντσών, που προορίζεται για το σύστημα πολυμέσων και έχει κάθετο σχήμα. Οι πρώτες εικόνες φέρνουν στο φως την εικόνα ενός ποιοτικού αυτοκινήτου με προσεγμένες λεπτομέρειες και λειτουργική διάταξη των χειριστηρίων. Οι χώροι εντυπωσιάζουν, ενώ κάτι ανάλογο ισχύει και για το πολύ μεγάλο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 647 λίτρων. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του γαλλικού Coupe – SUV περιλαμβάνεται και μία μεγάλη γυάλινη ηλιοροφή με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα του κρυστάλλου.
Σε πρώτο πλάνο το SUV Rafale και σε δεύτερο το ομώνυμο ιστορικό αεροπλάνο.
Το Renault Rafale θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2024 με το γνωστό υβριδικό E-TECH full hybrid κινητήριο σύνολο των Γάλλων, που αποδίδει συνδυαστικά 200 ίππους μέγιστη ισχύ και απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και 130 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία γεννήτρια εκκίνησης. Πρόκειται για ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, άρα το Rafale δεν μπαίνει στην πρίζα, ενώ εφοδιάζεται με μία μικρή μπαταρία χωρητικότητας 2 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα 400 Volt. Επίσης όλες οι εκδόσεις είναι αυτόματες και εμπροσθοκίνητες.
Στην πορεία θα προστεθεί στη γκάμα του νέου Renault Rafale μία επαναφορτιζόμενη Plug-in υβριδική έκδοση, που θα είναι τετρακίνητη χάρη στην προσθήκη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και θα αποδίδει 300 ίππους.
Δείτε το σχετικό video: