Auto - Moto

Γιατί θα συνεχίσει να λανσάρει η Peugeot για αρκετά χρόνια αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου

Οι Γάλλοι έχουν κάθε λόγο να ποντάρουν και μελλοντικά στους θερμικούς κινητήρες, αντί να τους θυσιάσουν στον βωμό της ηλεκτροκίνησης, όπως κάνουν αρκετοί ανταγωνιστές τους.

Η Peugeot δεν πρόκειται να βάλει στο περιθώριο τους θερμικούς κινητήρες εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης, όπως συμβαίνει με πολλούς ανταγωνιστές της. Οι Γάλλοι αναθεώρησαν το αρχικό τους σχέδιο, που προέβλεπε ότι το Peugeot 2008 τρίτης γενιάς με χρόνο λανσαρίσματος τα τέλη του 2027, θα κυκλοφορούσε μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό και ανακοίνωσαν, ότι θα συνεχίσει να κατασκευάζεται τουλάχιστον έως το 2029 και με θερμικούς κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

inewpeugeot20082_1_4a07b.jpg

*Το γαλλικό SUV θα κατασκευάζεται τουλάχιστον έως το 2029 με θερμικούς κινητήρες

Κάτι ανάλογο θα ισχύσει και για το δημοφιλές supermini Peugeot 208, μάλιστα το συγκεκριμένο μοντέλο θα παράγεται τουλάχιστον έως το 2030. Να σημειώσουμε, ότι και τα δύο μοντέλα του ομίλου Stellantis ανανεώθηκαν πρόσφατα, ενώ διατίθενται σε μία μεγάλη γκάμα εκδόσεων από αμιγώς ηλεκτροκίνητα έως βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα με χρήση ήπιων υβριδικών τεχνολογιών για υψηλότερη αποδοτικότητα και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

inewpeugeot20083_1_884d2.jpg

*Το κόκπιτ του ανανεωμένου Peugeot 2008.

Η Peugeot οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές και όχι μόνο. Άρα, οι πωλήσεις οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας θα συνεχίζονται αμείωτες για αρκετά χρόνια, οπότε θα ήταν λάθος αν αποσύρονταν τα Peugeot 2008 και 208 με θερμικούς κινητήρες νωρίτερα και έμενε η μάρκα με σήμα το λιοντάρι χωρίς τα best seller της στις δύο δημοφιλέστερες κατηγορίες. Εξάλλου, κανένας δεν γνωρίζει πλέον, αν θα ισχύσει όντως η απαγόρευση πωλήσεων Ι.Χ. και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη από το 2035 και μετά και δεν ακυρωθεί στην πράξη λόγω έλλειψης ενδιαφέροντας της μεγάλης μάζας των εν δυνάμει αγοραστών.

inewpeugeot2081_4a7ff.jpg

*Το νέο Peugeot 208 έφτασε πρόσφατα στην Ελλάδα

Κάπου εδώ έρχεται να κουμπώσει και η πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να θέσει πιο χαλαρά πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, τα οποία διατηρήθηκαν τελικά για τα Ι.Χ. και τα ελαφρά επαγγελματικά βανάκια στα σημερινά όρια προδιαγραφών Euro 6. Έτσι δεν θα αυξηθεί το κόστος παραγωγής των θερμικών μοντέλων, κάτι που θα γινόταν εφόσον χρειαζόταν να κάνουν δαπανηρές αντιρρυπαντικής αναβαθμίσεις των κινητήρων τους.

Η αλλαγή στάσης της Peugeot εκτιμάται, ότι θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου Stellantis, στον οποίο ανήκουν επίσης οι Citroen, DS, Opel, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, κλπ. Μένει βέβαια να δούμε, αν ακολουθήσουν το παράδειγμα της Peugeot και κάποιοι από τους ανταγωνιστές της, οπότε θα έχουμε μια σημαντική αλλαγή σκηνικού τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Όλα έδειχναν μέχρι πρόσφατα, ότι οδηγούμαστε με άλματα προς την ηλεκτροκίνηση, ωστόσο τώρα μπαίνει ένα μεγάλο ερωτηματικό σε αυτόν τον οδικό χάρτη και δεν αποκλείονται πλέον ανατροπές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Η καταγγελία φίλης της 16χρονης που πέθανε από ναρκωτικά αποκάλυψε σκληρή συμμορία – Ανάμεσά τους και ανήλικοι
Τιμολόγια ρεύματος Μαΐου: Ο παράγοντας που κρίνει την τιμή στο πράσινο τιμολόγιο
Chevron Right