Αλλεπάλληλα προβλήματα προκαλούν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μεγάλων διαστάσεων εξαιτίας του υπερβολικού βάρους τους. Ένα από αυτά έφερε στο φως μία δοκιμή πρόσκρουσης, που πραγματοποίησε πρόσφατα το Πανεπιστήμιο της Νεμπράσκα – Λίνκολν (UNL) με στόχο να αναδείξει την αντοχή των οδικών υποδομών στα συγκεκριμένα μοντέλα. Το Crash Test έγινε με ένα ηλεκτροκίνητο Pick up Rivian RT, του οποίου το βάρος ανέρχεται σε 3.126 κιλά, άρα ζυγίζει περίπου έναν τόνο περισσότερο από ένα αντίστοιχο μοντέλο με θερμικό κινητήρα μέσου βάρους λίγο πάνω από δύο χιλιάδες κιλά.
Το ογκώδες Rivian RT έφυγε με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα εκτός πορείας και προσέκρουσε με σφοδρότητα πάνω στις πλευρικές μπαριέρες, οι οποίες έγιναν σμπαράλια σαν να μην ήταν φτιαγμένες από μέταλλο, αλλά από χαρτόνι. Η ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα επιλέχθηκε επειδή είναι πολύ συνηθισμένη στους αμερικανικούς αυτοκινητοδρόμους με τα χαμηλά όρια, που ελέγχονται συνεχώς από την αστυνομία.
Πρόκειται λοιπόν για ένα πρόβλημα, το οποίο θα γίνεται οξύτερο, όσο θα αυξάνουν οι πωλήσεις μεγάλων και βαριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων και απαιτεί ως λύση την προσαρμογή των προδιαγραφών των μπαριέρων στα νέα δεδομένα. Σε αυτό το πλαίσιο θα ακολουθήσουν και άλλες δοκιμές πρόσκρουσης, ώστε να μπορέσουν να καταλήξουν οι ειδικοί σε ασφαλή συμπεράσματα και να βελτιώσουν τη σύνθεση και τον σχεδιασμό των νέων μπαριέρων, ώστε να αντέχουν σε μεγαλύτερα βάρη και να προστατεύουν αποτελεσματικά τους επιβάτες των ηλεκτρικών μοντέλων νέας γενιάς.