Εσωτερικά, ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει χαρακτηριστικά που αυξάνουν την αποδοτικότητα, όπως χαλύβδινα έμβολα με βαθμιδωτές εσοχές σε μπλοκ αλουμινίου. Τα χιτώνια κυλίνδρων επιστρώνονται με την εξελιγμένη διεργασία NANOSLIDE. Ο νέος κινητήρας είναι μικρότερων διαστάσεων από τον προκάτοχό του, επιτρέποντας την τοποθέτηση των εξαρτημάτων για τη μετεπεξεργασία καυσαερίων επάνω στον κινητήρα, όπου η θερμοκρασία καυσαερίων είναι υψηλότερη. Ο πανίσχυρος τετρακύλινδρος κινητήρας πληροί ήδη το δεύτερο στάδιο της δοκιμής των εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης RDE (Real Driving Emissions) που θα τεθεί σε ισχύ από το 2020 και είναι πιστοποιημένος κατά Euro 6d-TEMP. Ακόμη και σε απαιτητικές οδηγικές καταστάσεις και δύσκολες περιβαλλοντικές συνθήκες, η B-Class παραμένει εντός των ορίων εκπομπών ρύπων.