Συνεχίζεται η απόβαση εταιρειών αυτοκινήτου από την Κίνα στην Ευρώπη και ειδικότερα και στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά πήρε σειρά η Chery, που θα αντιπροσωπεύεται στη χώρα μας από τον όμιλο Spanos Group και θα ξεκινήσει τη λειτουργία της το καλοκαίρι.
Τα δύο πρώτα μοντέλα της Chery, που θα λανσαριστούν στην ελληνική αγορά είναι τα SUV Tiggo 7 και Tiggo 8 τέταρτης γενιάς, που ενσωματώνουν τη νέα τεχνολογία Chery Super Hybrid (CSH), ενώ μέσα στo 2025 αναμένονται στην πατρίδα μας το μικρότερο Tiggo 4, αλλά και το κορυφαίο Tiggo 9.
Όλα τα μοντέλα θα είναι πλήρως προσαρμοσμένα στα ευρωπαϊκά ρυθμιστικά πλαίσια και στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών, ενώ αναμένεται να αξιολογηθούν με 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού οδικής ασφάλειας, Euro NCAP.

Η Chery ανήκει στις μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτου της Κίνας, καθώς το 2024 σημείωσε 2,6 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων, από τα οποία τα 1,15 εκατομμύρια πωλήθηκαν στο εξωτερικό.
Σλόγκαν της Νο 1 κινεζικής μάρκας αυτοκινήτων σε εξαγωγές επί 22 χρόνια είναι η φράση «Chery, με οδηγό την τεχνολογία». Η Chery θα επεκταθεί σταδιακά στην Ελλάδα, την Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία και Ρουμανία και μακροπρόθεσμα και στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά.

Tα οχήματα με τα οποία θα ξεκινήσει η εμπορική πορεία της Chery στην Ελλάδα και στις υπόλοιπες χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης ταιριάζουν απόλυτα στον μετασχηματισμό της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η τοπική αγορά υφίσταται σημαντικό διαρθρωτικό μετασχηματισμό: τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) αντιπροσωπεύουν πλέον το 15,2% των συνολικών πωλήσεων, ενώ τα υβριδικά οχήματα – στα οποία περιλαμβάνονται τα HEV και τα PHEV – αντιπροσωπεύουν συνολικά το 42,6%.
Αντίθετα, το μερίδιο των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει μειωθεί στο 38,8%.