Το Puma αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Ford επί ευρωπαϊκού εδάφους πείθοντας το δύσκολο αγοραστικό κοινό της ηπείρου μας με τον πολύπλευρο χαρακτήρα του σε συνδυασμό με τις συμφέρουσες τιμές του. Ακριβώς πάνω στα ίδια χνάρια πατάει και το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E, που μόλις έφτασε στην Ελλάδα και εντυπωσιάζει με τον σχεδιασμό του, τις προηγμένες τεχνολογίες του, τη μοναδική ευρυχωρία του, τη χαμηλότερη κατανάλωση στην κατηγορία του και τη δυναμική αίσθηση οδήγησης, σήμα κατατεθέν όλων των μοντέλων με το Μπλε Οβάλ ανεξαρτήτως τεχνολογίας.
Σε όλα αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε την άκρως ανταγωνιστική τιμή εκκίνησης των 29.906 ευρώ με όφελος Ford, η οποία δεν περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση του ανανεωμένου προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», άρα μειώνεται αισθητά για τον τελικό αγοραστή. Ο πλούσιος εργοστασιακός εξοπλισμός ήδη από τη βασική έκδοση του Puma Gen-E, το χρηματοδοτικό πρόγραμμα με προνομιακό επιτόκιο 3,99%, η οκταετής εγγύηση και οι μοναδικές προτάσεις μακροχρόνιας μίσθωσης για εταιρικές πωλήσεις της Ford Lease με μηνιαίο μίσθωμα από 250 ευρώ διευκολύνουν εξάλλου πολύ το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση, χωρίς κανένα συμβιβασμό για τους ενδιαφερόμενους πελάτες.
Το Ford Puma Gen-E υιοθετεί το εντυπωσιακό ντιζάιν των θερμικών εκδόσεων προβάλλοντας με τις μυώδεις γραμμές του τον δυναμικό και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του, ενώ διαφοροποιείται οπτικά κυρίως χάρη στην κλειστή μάσκα τύπου «ασπίδας», γνωστή ήδη από την ηλεκτρική Mustang Mach-E. Υπάρχει επίσης μια διακριτική αεροτομή στην πίσω απόληξη της οροφής για αναβάθμιση της αεροδυναμικής, ενώ σήμα κατατεθέν του νέου Ford Puma Gen – E αποτελούν και οι ζάντες ελαφρού κράματος, σχεδιασμένες αποκλειστικά για το μήκους 4,21 μέτρων ηλεκτροκίνητο μοντέλο.
Στο ευρύχωρο σαλόνι με τα ποιοτικά υλικά και τα premium χαρακτηριστικά επικρατεί μια αύρα υψηλής τεχνολογίας. Αυτή προβάλλεται μέσω του ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, της κεντρικής οθόνης 12 ιντσών του συστήματος πολυμέσων νέας γενιάς SYNC 4, της κορυφαίας -ασύρματης- συνδεσιμότητας με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto, της ενημέρωσης του συστήματος πλοήγησης σε πραγματικό χρόνο και της προηγμένης λειτουργίας φωνητικών εντολών. Στον στάνταρ εξοπλισμό του Ford Puma Gen-E περιλαμβάνεται μία πλήρης σουίτα υποστήριξης του οδηγού για ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει το σύστημα Predictive Speed Assist με προληπτική αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας σε στροφές χάρη στην αστραπιαία επεξεργασία πολλαπλών δεδομένων.
Ένα από τα μεγαλύτερα όπλα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου B-SUV της Ford είναι ο κορυφαίος χώρος αποσκευών της κατηγορίας του με 566 λίτρα όγκο και τον εξαιρετικά πρακτικό χώρο αποθήκευσης «Gigabox» κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ, ενώ υπάρχει και το «Frunk» των 43 λίτρων κάτω από το μπροστινό καπό, στο οποίο βολεύονται εύκολα τα καλώδια φόρτισης της μπαταρίας με χωρητικότητα 43 kWh. O ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 168 ίππους ισχύ και 290 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, οι επιδόσεις παραπέμπουν σε σπορ μοντέλο, με την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 8,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα χαμηλώνει το κέντρο βάρους και συμβάλλει καθοριστικά στην απολαυστική αίσθηση οδήγησης του Ford Puma Gen-E.
Το νέο SUV της Ford δεν ενθουσιάζει όμως μόνο οδηγικά, αλλά νοιάζεται επίσης για την τσέπη του κατόχου του και για την προστασία του περιβάλλοντος, καταναλώνοντας κατά μέσο όρο μόλις 13,1 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε κερδίζει δικαιωματικά τον τίτλο του οικονομικότερου και αποδοτικότερου ηλεκτρικού B-SUV. Έτσι προκύπτει μια αξιοπρόσεκτη αυτονομία έως 376 χιλιομέτρων, η οποία φυσικά αυξάνεται θεαματικά, εάν κινείται το όχημα κατά κύριο λόγο σε αστικό περιβάλλον, ενώ η δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως 100 kW επιτρέπει το «γέμισμα» της μπαταρίας από 10% έως 80% σε μόλις 23 λεπτά!
Κλείστε ένα test drive στους επίσημους εμπόρους της Ford, για να διαπιστώσετε από πρώτο χέρι, ότι το νέο Puma Gen-E αποτελεί ένα πλήρες ηλεκτρικό SUV και να ενημερωθείτε, πόσο εύκολο είναι να το αποκτήσετε.