Το ATTO 3 με 729 ταξινομήσεις το 2024, σε μόλις 9 μήνες που ήταν στην αγορά, ξεχώρισε του ανταγωνισμού στην Ελλάδα. Το μερίδιό του στην κατηγορία των “C SUV Segment” ήταν 47,8%, ενώ ανακηρύχθηκε και ως το best seller μοντέλο της BYD για τη χρονιά που πέρασε. Η επιτυχία του συνεχίζεται και το διάστημα Ιανουάριος – Μάιος 2025, με την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην κατηγορία του, με μερίδιο 33,6%! Τα στοιχεία που έκαναν το ATTO 3 τόσο δημοφιλές είναι η σύγχρονη αισθητική, η αποδοτικότητα ως προϊόν της πρωτοποριακής τεχνολογίας, το ευρύχωρο εσωτερικό, ο πλήρης εξοπλισμός, η κορυφαία συνδεσιμότητα και η ασφάλεια 5 αστέρων στην αξιολόγηση του Euro NCAP. Τα στοιχεία αυτά διατηρούνται και ενισχύονται στο νέο μοντέλο, που είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας.
Εξωτερικά έχουν διατηρηθεί οι αναλογίες, με τη σχεδιαστική γλώσσα “Dragon Face” να κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει, ακόμα και το βράδυ όταν η φωτιζόμενη μπάρα που ενώνει τα εμπρός φωτιστικά σώματα ενεργοποιείται. Με μήκος 4.455 χλστ. και πλάτος 1.875 χλστ., το ATTO 3 διαθέτει μεταξόνιο 2.720 χλστ. Αλλαγές έχουν γίνει στο πλαίσιο των παραθύρων, που είναι πλέον σε μαύρο χρώμα, ενώ η επένδυση της κολώνας “D” έχει αντικατασταθεί από μία επίσης μαύρη, πλαστική επιφάνεια. Από τη θύρα του χώρου αποσκευών έχει αφαιρεθεί η επιγραφή «Build Your Dreams», ακολουθώντας τη νέα ταυτότητα που θέλει να δώσει η εταιρεία σε όλα τα μοντέλα της, ενώ τα πίσω παράθυρα είναι φιμέ. Νέας σχεδίασης είναι οι κομψές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών (στάνταρ εξοπλισμός). Οι 8 ακτίνες τονίζουν τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου και ταιριάζουν απόλυτα με τις υπόλοιπες σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα.
Στο εσωτερικό έχει διατηρηθεί η σχεδίαση που έχει κάνει το νέο ATTO 3 τόσο ξεχωριστό, ενώ πλέον είναι διαθέσιμες οι επενδύσεις ταμπλό, καθισμάτων, θυρών σε μαύρο χρώμα. Η ευρύχωρη καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες, χάρη και στο επίπεδο δάπεδο που εξασφαλίζει η e-platform 3.0. Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα σε αναλογία 60:40, αυξάνοντας τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από τα 440 στα 1.338 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωσή τους, ενώ τα εμπρός ρυθμίζονται ηλεκτρικά και είναι θερμαινόμενα. Νέα στοιχεία είναι το στάνταρ θερμαινόμενο τιμόνι, ενώ στην έκδοση Design τα εμπρός καθίσματα είναι και αεριζόμενα αυξάνοντας το επίπεδο άνεσης του θερμούς μήνες. Αλλαγές έχουν γίνει και σε μηχανολογικό επίπεδο, με αυτές που ξεχωρίζουν να αφορούν τη νέα ρύθμιση της ανάρτησης ώστε το αυτοκίνητο να παρουσιάζεται πιο οδηγοκεντρικό, τη δυνατότητα πιο γρήγορης φόρτισης 110 kW σε συνεχές ρεύμα (DC), το πιο αποδοτικό σύστημα θέρμανσης, καθώς και τη μπαταρία 12V τεχνολογίας LFP για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και αξιοπιστία – ενώ παράλληλα είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον.
Πλήρης εξοπλισμός
Το νέο ATTO 3 εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 60,4 kWh, ενώ είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στις εκδόσεις Comfort και Design. Και οι δύο διακρίνονται για τον πλήρη εξοπλισμό, που εξασφαλίζει άνετες μετακινήσεις αλλά και κορυφαία ασφάλεια. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η βασική έκδοση Comfort επιδεικνύει στοιχεία εξοπλισμού που συναντάμε ως έξτρα ακόμα και σε ακριβότερα μοντέλα του ανταγωνισμού. Ενδεικτικά αναφέρουμε την πανοραμική ηλιοροφή, την αντλία θερμότητας, το σύστημα καμερών 360 μοιρών, την ηλεκτρική ρύθμιση των εμπρός καθισμάτων, τις vegan επενδύσεις στο εσωτερικό και την πρόσβαση μέσω smartphone NFC. Στην έκδοση Design ο κάτοχος επωφελείται επιπλέον του ηλεκτρικού ανοίγματος του χώρου αποσκευών, της μεγαλύτερης οθόνης infotainment των 15,6 ιντσών και των αεριζόμενων εμπρός καθισμάτων.
Η τιμή του νέου ATTO 3 Comfort είναι 30.990 €, ενώ της έκδοσης Design είναι 32.990 € (οι τιμές περιλαμβάνουν την κρατική επιδότηση και το “ELECTRIC BONUS”).
Το νέο ATTO 3 2025 διατίθεται σε χρώμα Surfing Blue (χωρίς έξτρα χρέωση), ενώ υπάρχουν τρεις επιπλέον επιλογές χρωμάτων – Climbing Grey, Skiing White και το νέο Cosmos Black. Όλα τα μοντέλα BYD συνοδεύονται στάνταρ με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ., εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τη μπαταρία, καθώς και εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.