Η Tesla ανέτρεψε τα δεδομένα στη σύγχρονη αυτοκίνηση κάνοντας την ηλεκτροκίνηση δημοφιλή σε παγκόσμιο επίπεδο και εισάγοντας μια σειρά καινοτομιών, όπως τις μεγάλες οθόνες αφής και την κατάργηση των κλασικών διακοπτών και χειριστηρίων για τη ρύθμιση των λειτουργιών του οχήματος.
Ωστόσο, ορισμένες φορές υπερβάλλει, όπως συνέβη στην περίπτωση του ανανεωμένου Model 3 Highland, που δεν εφοδιάζεται πλέον από το 2023 και μετά με παραδοσιακούς μοχλούς φλας, αλλά με κουμπιά στο αριστερό μπράτσο του τιμονιού. Η χρήση των μπουτόν αποδείχθηκε στην πράξη αντιλειτουργική, αλλά και επικίνδυνη, καθώς καθυστερεί ο οδηγός να τα πετύχει με το δάχτυλο, δεν τα πιέζει όσο πρέπει να για να ενεργοποιηθούν και αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.
Δεν είναι λοιπόν παράξενο, ότι προκάλεσε έντονες διαμαρτυρίες από πολλούς πελάτες της Tesla, που προτιμούν για λόγους ασφάλειας και άνεσης την δοκιμασμένη λύση των μοχλών. Είναι μάλιστα ενδεικτικό, ότι σύντομα κυκλοφόρησαν στην αγορά aftermarket κλασικοί μοχλοί φλας, που μπορούν να προσαρμοστούν στο κολωνάκι του τιμονιού του Tesla Model 3.
Ο νέος μοχλός βασίζεται σχεδιαστικά στον αντίστοιχο του Model Y Juniper και έχει λεπτό και μοντέρνο σχήμα, ενώ ταυτόχρονα δεν προβλέπονται μπουτόν φλας στο τιμόνι του ηλεκτροκίνητου μοντέλου. Η ίδια η Tesla προσφέρει μάλιστα, αρχής γενομένης από την Κίνα, το δικό της εργοστασιακό κιτ «Model 3 Steering Wheel Turn Signal Lever Modification»’, που κοστίζει γύρω στα 350 δολάρια, περιλαμβάνει το νέο μοχλό φλας και μπορεί να τοποθετηθεί και σε παλαιότερα Model 3, αποκλειστικά στα επίσημα κέντρα εξυπηρέτησης Tesla Service Centers.