Auto - Moto

H Smart επιστρέφει στις ρίζες της – Ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο διθέσιο μοντέλο

Ο διάδοχος του εμβληματικού Smart Fortwo θα ονομάζεται #2, θα κυκλοφορήσει το 2026 και θα πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μίνι.

Κακά τα ψέματα! Το όνομα της Smart έχει ταυτιστεί με το διθέσιο Fortwo, που λανσαρίστηκε το 1998 και έκανε τη μεγάλη ανατροπή, όντας ένα μίνι με μήκος μόλις 2,50 μέτρων και ένα ημιαυτόματο κιβώτιο, που γονάτιζε το αυτοκίνητο σε κάθε αλλαγή σχέσης. Στην πορεία κυκλοφόρησαν τα μοντέλα δεύτερης και τρίτης γενιάς και ο κύκλος του Smart Fortwo ολοκληρώθηκε το 2024 με μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή.

Σύντομα θα επανέλθει ωστόσο το μικροσκοπικό μοντέλο στη ζωή, αλλά με διαφορετικό όνομα και προσαρμοσμένο στη νέα εποχή της αυτοκίνησης με αιχμή του δόρατος την ηλεκτροκίνηση και τις ψηφιακές τεχνολογίες. Η Smart, που ανήκει πλέον κατά το ήμισυ στην κινεζική Geely και στη Mercedes-Benz, θα ονομάσει το νέο μοντέλο της #2, κατά τα πρότυπα των μεγαλύτερων SUV #1 και #3, που κατασκευάζονται στη Χώρα του Μεταξιού.

Έτσι θα επανέλθει η Smart στις εργοστασιακές της ρυθμίσεις προσθέτοντας στη γκάμα της ένα διθέσιο μίνι σε σαφώς προσιτότερες τιμές από τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της. To νέο Smart #2 σχεδιάστηκε από τους ντιζάινερ της Mercedes-Benz, θα παράγεται επίσης στην Κίνα και θα εφοδιαστεί με μοντέρνες τεχνολογίες, κομμένες και ραμμένες στις ανάγκες ενός οχήματος για αστικές μετακινήσεις και μάλιστα σε ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις, όπως το Παρίσι, η Ρώμη και το Λονδίνο.

Το εγχείρημα της Smart ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια, έφερε τον ενδοεταιρικό κωδικό ‘’Project:two’’ και είχε ως στόχο την επιστροφή της μάρκας στη μικρή κατηγορία αυτοκινήτων. Το Smart #2 θα διαμορφώσει, σύμφωνα με τον CEO της Smart Europe, Ντιρκ Άντελμαν, «μια νέα εποχή ατομικής αστικής κινητικότητας και θα αποτελέσει μια μοναδική, αλλά αυθεντική προσθήκη στη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων της Smart στην Ευρώπη».

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν κάποια επίσημα στοιχεία σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του ηλεκτροκίνητου μίνι, όμως οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας είναι υπερβολικά δυνατοί και ακριβοί για το #2. Η γκάμα της Geely περιλαμβάνει στην Κίνα το μικροσκοπικό ηλεκτρικό Panda Mini με 41 ίππους ισχύ και 100 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, όμως και αυτό κρίνεται λίγο για το νέο διθέσιο Smart. Άρα, αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες στο μέλλον.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Βουλή παιδιά απο τη Γάζα. Chevron Left
Βουλή: Παιδιά από τη Γάζα στα θεωρεία – Με παλαιστινιακή μαντίλα η Κωνσταντοπούλου