Ferrari Testarossa! Ελάχιστα αυτοκίνητα φέρουν ένα τόσο ένδοξο και θρυλικό όνομα, όπως το μοντέλο της Ferrari, που προκαλούσε ταχυπαλμίες τις δεκαετίες του 80 και του 90 στους φίλους των τεσσάρων τροχών. Όλοι αυτοί, αλλά και πολλοί νεότεροι, νιώθουν πλέον δικαιωμένοι, αφού η Testarossa επιστρέφει προσαρμοσμένη στα σύγχρονα δεδομένα της αυτοκίνησης, για να διαδεχθεί την επίσης δημοφιλή και επιτυχημένη, SF90 Stradale.

Ο σχεδιασμός του νέου ιταλικού υπεραυτοκινήτου με τη μαύρη μάσκα πολώνει και ενδεχομένως να μην αρέσει σε όλους, ούτε και χρειάζεται εξάλλου. Ωστόσο, το βασικό ζητούμενο είναι η συνέχιση της παράδοσης και η ευθεία αναφορά της νέας Testarossa στον διάσημο πρόγονο της με τον εμβληματικό 12κύλινδρο κινητήρα. Και αυτό συμβαίνει -εκτός των άλλων- και στο εσωτερικό της Ferrari 849 Testarossa, όπου ο σχεδιασμός, τα χειριστήρια του κόκπιτ και η συνολικότερη εικόνα παραπέμπουν στην προηγούμενη 12Cilindri!

Σημαντική αύξηση έχουμε και στην απόδοση της νέας Ferrari συγκριτικά με την SF90 Stradale, την οποία διαδέχεται. Οι Ιταλοί επέλεξαν έναν οκτακύλινδρο Biturbo βενζινοκινητήρα 830 ίππων, ο οποίος επικουρείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία με δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή, όπως π.χ. Wallbox, ταχυφορτιστή, κλπ. Ο οκτακύλινδρος βενζίνης με χωρητικότητα τεσσάρων λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας 220 ίππων έχουν τοποθετηθεί πίσω, ενώ τα άλλα δύο ηλεκτρικά μοτέρ μπροστά, όχι μόνο για καλύτερες επιδόσεις, αλλά και για να μεταδίδεται η κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω ένα οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου τύπου διπλού συμπλέκτη.

Η συνδυαστική ισχύς των τεσσάρων κινητήρων της μήκους 4,72 μέτρων Ferrari Testarossa ανέρχεται σε 1.050 ίππους και η μέγιστη ροπή των 842 Nm αποδίδεται στις 6.500 σ.α.λ. Αναλόγως καυτές είναι και οι επιδόσεις με την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 2,3’’ και από μηδέν έως 200 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 6,5’’. Η τελική ταχύτητα αγγίζει επίσης τα 330 χλμ./ώρα, όμως η νέα 849 Testarossa δεν χρειάστηκε να ”παραμορφωθεί” με μεγάλες αεροτομές χάρη στον εξαιρετικά αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος της.

Η Ferrari απέδειξε επίσης στην περίπτωση του νεότερου μοντέλου της, ότι έχει την ικανότητα να λειτουργεί και οικολογικά, χρησιμοποιώντας για την κατασκευή διαφόρων μερών του κινητήρα κράματα από ανακυκλωμένο αλουμίνιο.

Οι Ιταλοί δεν αποκαλύπτουν επίσημα τις τιμές της Ferrari 849 Testarossa, που θα αρχίσει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες την άνοιξη του 2026. Εκτιμάται ωστόσο, ότι δεν θα κοστίζει λιγότερο από μισό εκατομμύριο ευρώ, ενώ οι φίλοι της Testarossa έχουν έναν επιπρόσθετο λόγο για να χαίρονται, καθώς το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει -όπως και το παλαιό- σε ανοιχτή έκδοση Spider με χρόνο λανσαρίσματος το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους.