Ταχύτεορς όλων για μία κόμη φορά ήταν ο Λιούις Χάμιλτον ο οποίος ήρε την pole position στην πίστα της Ίμολα, με τις δύο Red Bull να τερματίζουν στην 2η και 3η θέση.
Τα μονοθέσια έκαναν τους πρώτους γύρους για τις κατατακτήριες δοκιμές, με τις δύο Mercedes να ηγούνται των υπόλοιπων μονοθεσίων και τον Λάντο Νόρις να ακλουθεί μαζί με τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν.
{https://twitter.com/F1/status/1383393790929498117}
Δυστυχώς όμως οι Ραϊκόνεν, Τζοβινάτσι, Σουμάχερ, Μαζέπιν και Τσουνόντα βρέθηκαν έξω από την πρώτη δεκαπεντάδα και δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους σε ένα αντικειμενικά… ήρεμο Q2.
Η δεύτερη περίοδος ολοκληρώθηκε με τους Σάινθ, Ράσελ, Φέτελ, Λατίφι και Φερνάντο Αλόνσο να μην καταφέρουν να προκριθούν στην τελική μάχη για την pole position με τους χρόνους τους να ε΄ναι πολύ κοντά στην πρώτη δεκάδα.
{https://twitter.com/F1/status/1383404293659643919}
Γεγονός είναι πως οι Πέρεζ, Νόρις και Λεκλέρ έκαναν τους τρεις ταχύτερους χρόνους της δεύτερης περιόδου, δείχνοντας ότι παρά την αστάθεια που είχαν στον πρώτο αγώνα δεν τα παράτησαν και πλέον μπορούν να διεκδικήσουν μία θέση στο βάθρο.
Στο Q3 έγινε η μεγάλη ανατροπή καθώς ο ρυθμός του Χάμιλτον δεν ήταν τέτοιος για να μπορέσει να πάρει την Pole Position (όπως σχολίασε και ο ίδιος), όμως τα λάθη των Φερστάπεν, Πέρεζ και Νόρις δεν τους επέτρεψαν να κάνουν χρόνους για να «χτυπήσουν» τον Βρετανό στην κορυφή.
{https://twitter.com/F1/status/1383405123703955466}
Έτσι η πρώτη σειρά της εκκίνησης θα αποτελείται από τον Χάμιλτον, ενώ δίπλα του θα βρίσκευται ο Μεξικανός πιλότος της Red Bull, με τους Μάξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ να εκκινούν από την 3η και 4η θέση αντίστοιχα, με Red Bull και Ferrari.