Στα τέλη Ιανουαρίου είχε αποκαλύψει η Peugeot τον δικό της οδικό χάρτη μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, στο πλαίσιο του οποίου θα λανσάρει την επόμενη διετία πέντε νέα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Στην ηλεκτροκίνητη πεντάδα θα συγκαταλέγονται τα δύο SUV Peugeot e-3008 και e-5008, τα οποία θα βασίζονται στα αντίστοιχα μοντέλα της επόμενης γενιάς.
Στο ενδιάμεσο διάστημα πραγματοποιείται ένα βήμα εξηλεκτρισμού των δημοφιλών SUV της γαλλικής μάρκας με τη χρήση ενός νέου, υβριδικού κινητήριου συνόλου.
Το υβριδικό Peugeot 3008 αποδίδει 136 ίππους και διαθέτει στάνταρ ηλεκτρικό, αυτόματο σασμάν.
Σύμφωνα με την Peugeot πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα υψηλής τάσης 48 Volt, που περιλαμβάνει τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1.2 Pure Tech με 136 ίππους σε συνδυασμό με ένα – επίσης νέο – ηλεκτρικό αυτόματο σασμάν τύπου διπλού συμπλέκτη και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία πηγαίνει «πακέτο» με μία μπαταρία 48 Volt, που φορτίζεται κατά την κίνηση του οχήματος και προσφέρει δύο σημαντικά οφέλη, δηλαδή επιπρόσθετη ροπή στα χαμηλά πεδία στροφών και μείωση της κατανάλωσης βενζίνης έως 15%.
Λειτουργεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό
Η Peugeot τονίζει ότι το νέο υβριδικό σύστημα επιτρέπει σύντομες διαδρομές αμιγώς με τη χρήση της μπαταρίας, δηλαδή 100% ηλεκτροκίνητα. Αυτό είναι εφικτό για μικρές αποστάσεις έως ενός χιλιομέτρου και σε χαμηλές ταχύτητες.
Το πολυτελές και στυλάτο κόκπιτ του Peugeot 3008.
Ωστόσο, σε αστικό περιβάλλον μπορούν να λειτουργήσουν τα υβριδικά Peugeot 3008 και 5008 για περισσότερο από τον μισό χρόνο ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων χάρη στη συνεχή ανάκτηση ενέργειας κατά τις επιβραδύνσεις και τα φρεναρίσματα του οχήματος.
Σύντομα και σε άλλα μοντέλα
Το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο θα λανσαριστεί αρχικά στα SUV Peugeot 3008 και 5008 κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σταδιακά όμως θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα των Γάλλων, όπως τα 208, 2008, 308 και 408.