Ξανθιά ή καστανή, αδύνατη ή με καμπύλες, λευκή ή μαύρη, πριγκίπισσα ή πρόεδρος των ΗΠΑ, η Μπάρμπι παραμένει η αγαπημένη κούκλα όλων των κοριτσιών, παρότι έχει πολλές φορές προκαλέσει αντιπαράθεση στη διάρκεια των ετών.
Η Μπάρμπι έχει εξελιχθεί στη διάρκεια του χρόνου, για να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τάσεις. Για του λόγου το αληθές, μπορεί κάποιος να την ακολουθήσει στο Twitter.
Και παρά το σκληρό ανταγωνισμό στη βιομηχανία του παιχνιδιού, κάθε χρόνο πωλούνται 58 εκατομμύρια Μπάρμπι σε περισσότερες από 150 χώρες.
«Σε μια βιομηχανία όπου η επιτυχία σήμερα διαρκεί τρία με πέντε χρόνια, 60 χρόνια είναι τεράστια υπόθεση!» λέει ο Νέιθαν Μπέιναρντ, ο διευθυντής διεθνούς μάρκετινγκ της κούκλας.
Παγκοσμίως η Μπάρμπι είναι το ίδιο γνωστή με την Κόκα Κόλα ή τα Μακ Ντόναλντς, προσθέτει ο Μπέιναρντ, ο οποίος επισκέφθηκε πρόσφατα το στούντιο της κατασκευάστριας εταιρείας Mattel, όπου σχεδιάζεται η διάσημη κούκλα, στο Ελ Σεγούνδο, ένα προάστιο του Λος Άντζελες.
Συνολικά, περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο Μπάρμπι έχουν πουληθεί από τότε που η κούκλα έκανε το ντεμπούτο της στην Αμερικανική Έκθεση Παιχνιδιού της Νέας Υόρκης, στις 9 Μαρτίου του 1959.
Η κούκλα ήταν μια ιδέα της Ρουθ Χάντλερ, συνιδρύτριας της Mattel, η οποία εμπνεύστηκε από τα ίδια της τα παιδιά για να δημιουργήσει την Μπάρμπι.