Ένα από τα μεγαλύτερα κλισέ του κινηματογράφου, που εδώ και χρόνια βασανίζει τους παρατηρητικούς σινεφίλ, είναι ο τρόπος με τον οποίο κλείνουν οι χαρακτήρες των ταινιών το τηλέφωνο.
Παρακολουθώντας μια ταινία ή σειρά, όλοι μας λίγο-πολύ έχουμε αναρωτηθεί πώς γίνεται οι ηθοποιοί να κλείνουν πάντα το τηλέφωνο τόσο απότομα- σε σημείο που αν κάποιος συμπεριφερόταν έτσι στην πραγματική ζωή, θα θεωρούταν τουλάχιστον αγενής.
Μια θεωρία θα μπορούσε να είναι ότι η έλλειψη του αποχαιρετισμού μπορεί ,σε μερικές περιπτώσεις, να κλιμακώσει την ένταση μιας σκηνής, καθώς το απότομο κλείσιμο του τηλεφώνου δημιουργεί μια απόσταση ανάμεσα στους πρωταγωνιστές.
Στην πραγματικότητα, ωστόσο, ο βασικότερος λόγος φαίνεται να έχει να κάνει με την διαχείριση του χρόνου.
Σύμφωνα με τον Guardian, ο χρόνος που διαθέτει ένας σεναριογράφος είναι περιορισμένος, γεγονός που τον εξαναγκάζει να κάνει περικοπές σε όλες τις συζητήσεις που δεν προχωρούν την πλοκή, όπως είναι οι αποχαιρετισμοί στο τηλέφωνο.
«Όταν ένα επεισόδιο έχει διάρκεια μόλις 23 λεπτά, κάθε δευτερόλεπτο είναι πολύτιμο και ο σεναριογράφος πρέπει να μπει κατευθείαν στο θέμα», αναφέρει ο Guardian.
Πράγματι, μια γρήγορη έρευνα στο Google αποδεικνύει του λόγου τι αληθές. Οι περισσότεροι οδηγοί για επίδοξους συγγραφείς σεναρίων, περιλαμβάνουν την αποφυγή ανούσιων συζητήσεων στην κορυφή της λίστας με τα λάθη προς αποφυγή.
Ένας ακόμα λόγος που οι ηθοποιοί κλείνουν τόσο απότομα το τηλέφωνο στον συνομιλητή τους, ωστόσο, έχει να κάνει και με τις προτιμήσεις του ίδιου του κοινού.
«Αρκετές φορές, ο σεναριογράφος μπορεί να έχει συμπεριλάβει τον αποχαιρετισμό στο κείμενο, αλλά οι παραγωγοί προτιμούν να το παρακάμπτουν, καθώς είναι βαρετό και δεν κεντρίζει το ενδιαφέρον των θεατών. Ο σκοπός είναι η πλοκή να είναι γρήγορη, γεμάτη ένταση. Οι συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων δεν προσφέρουν κάτι προς αυτό το στόχο», εξήγησε στο Fox News ο σεναριογράφος του Hollywood, Pen Densham.