Σοκαριστικές εικόνες καταγράφονται έξω από το ΑΠΘ, καθώς εκατοντάδες φοιτητές περιμένουν τουλάχιστον μία ώρα στο δρόμο, ώστε να λάβουν μία μερίδα φαγητό που δικαιούνται.
Σύμφωνα με το grtimes.gr, το μεσημέρι της Τετάρτης (13/10), περισσότεροι από 250 φοιτητές έχουν γεμίσει τον προαύλιο χώρο αλλά και τα πεζοδρόμια,ενώ ενδεικτικό είναι ότι για ακόμη μια φορά η ουρά δεκάδων μέτρων που έχει δημιουργηθεί, φτάνει έως και την οδό 3ης Σεπτεμβρίου.
«Κάνω υπομονή καθώς δε θέλω να ξοδέψω χρήματα για φαγητό και να επιβαρύνω τους γονείς μου. Περιμένω τουλάχιστον 40 λεπτά και όλη αυτή η κατάσταση μας φέρνει σε τρομερά δύσκολη θέση, καθώς νιώθουμε ότι ζητιανεύουμε για κάτι που μας είπαν ότι δικαιούμαστε», αναφέρει η Ιωάννα, η οποία είναι δευτεροετής φοιτήτρια.
{https://youtu.be/b7ugebtyykg}
«Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει και ακόμα χειρότερο που οι υπεύθυνοι το γνωρίζουν και αδιαφορούν. Θα πρέπει να έρθουν να στηθούν στην ουρά για μια ώρα, να δουν πως αισθανόμαστε. Είμαστε στοιβαγμένοι στο πεζοδρόμιο και δίπλα μας περνούν οχήματα», λέει άλλος φοιτητής αγανακτισμένος, προσθέτοντας ότι αμέσως μετά θα πάει για… rapid test.
«Σήμερα τουλάχιστον έχει ήλιο και δεν βρέχει όπως τις προάλλες», αναφέρει άλλη φοιτήτρια, υπογραμμίζοντας ότι η υπομονή τους δοκιμάζεται και ότι θα είναι τυχερή αν καταφέρει να πάρει φαγητό σε λιγότερο από μία ώρα.
Επίσης, οι Φοιτητικοί Σύλλογοι του ΑΠΘ κάνουν λόγο για κατάσταση που «δεν πάει άλλο” και ετοιμάζονται να προχωρήσουν στο αμέσως επόμενο διάστημα σε κινητοποιήσεις σχετικά με το σοβαρό ζήτημα. «Αντί να χρησιμοποιούνται και οι τέσσερις διανομές – σειρές, χρησιμοποιούνται μόνο οι δύο, ενώ η άνω λέσχη που θα μπορούσε να λειτουργήσει προκειμένου να αποσυμφοριστούν οι ουρές των φοιτητών, αξιοποιείται μόνο την Τρίτη και την Πέμπτη», εξηγεί ο γραμματέας του ΔΣ του Συλλόγου Φοιτητών Νομικής του ΑΠΘ, Τάσος Παπαδόπουλος.
«Όλη αυτή η κατάσταση», συνεχίζει, «οφείλεται στο γεγονός πως δεν υπάρχει προσωπικό να εξυπηρέτηση αυτόν τον κόσμο. Για να εξασφαλιστεί το μεγαλύτερο κέρδος για τον εργολάβο που έχει αναλάβει την λέσχη, έχει ως συνέπεια να δημιουργούνται τεράστιες ουρές αλλά και κάθε χρόνο η ποιότητα του φαγητού να πηγαίνει προς το χειρότερο», τονίζει, υπογραμμίζοντας πως οι λιγοστοί υπάλληλοι κάνουν υπέρ προσπάθεια προκειμένου να εξυπηρετήσουν όσο τον δυνατόν καλύτερα και πιο σύντομα τον κόσμο, ωστόσο, αυτό δεν αρκεί.
ΠΗΓΗ: grtimes.gr