Αττική Οδός: Πότε κλείνει η πλατφόρμα για την αποζημίωση των 2.000 ευρώ

Μέχρι πότε θα παραμείνει ανοικτή η πλατφόρμα για τις αποζημιώσεις όσων εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό.
Αττική Οδός: Πότε κλείνει η πλατφόρμα για την αποζημίωση των 2.000 ευρώ
EUROKINISSI

06:45 - 08/02/2022
Τελευταία ενημέρωση: 06:49 - 08/02/2022

Έως την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου και ώρα 17.00 θα παραμείνει ανοιχτή η πλατφόρμα για τις αιτήσεις αποζημιώσεων, όπως ενημερώνει η Αττική Οδός με ανακοίνωσή της.

Τα δικαιολογητικά που χρειάζονται είναι τα στοιχεία του οχήματος, τις εισόδους και τις εξόδους που μπήκαν στον αυτοκινητόδρομο αλλά και την ώρα εισόδου και εξόδου. Επιπλέον, απαραίτητο είναι το απόκομμα της απόδειξης των διοδίων.

Δήλωση μπορούν να κάνουν και οδηγοί που βρίσκονταν σε εταιρικό αυτοκίνητο γράφοντας την επωνυμία της εταιρείας καθώς και τις πληροφορίες για το όχημα (μαρκα, αριθμός κυκλοφορίας, χρώμα, κατηγορία).

Όπως αναφέρει Δελτίο Τύπου της Αττικής Οδού «η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων είναι πλέον διαθέσιμη, μέσω του site της Αττικής Οδού www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022». Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.

Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.»

Πατήστε εδώ για να μπείτε στην πλατφόρμα καταχώρησης αιτημάτων.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων