Στο σκοτάδι βυθίστηκαν πολλές περιοχές λόγω διακοπής ρεύματος σε τμήματα στη Νίκαια και τον Κορυδαλλό. Η ΔΕΔΔΗΕ δέχτηκε πολλές κλήσεις από νοικοκυριά σε αυτές τις περιοχές.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες από την ΔΕΔΔΗΕ η διακοπή του ρεύματος θα κρατήσει μέχρι και μετά τα μεσάνυχτα. Σημειώνουν ότι έγινε βλάβη σε μια μεγάλη γραμμή ρεύματος και οι εργασίες αποκατάστασης για την επαναφορά της ηλεκτροδότησης αναμένεται - εκτός απροόπτου - να διαρκέσουν μέχρι τη μία το βράδυ.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ με δωρεάν τηλεφωνική κλήση στον αριθμό 800 400 4000, όλο το 24ωρο:
- Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων)
- Για αναγγελία βλαβών
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλείτε στον αριθμό 2111900500, με αστική χρέωση, ή στον πενταψήφιο αριθμό 11500, η κλήση στον οποίο υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.
Εφαρμογή για δήλωση βλάβης ρεύματος
Με την εφαρμογή αυτή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).
Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.
Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.
Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει με την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ, όπου υπάρχει χρέωση αναλόγως με το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, δηλ. η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν.
Η online δήλωση βλάβης ΕΔΩ.