Ελλάδα

ΔΕΗ: Το Facebook για εξυπηρέτηση πελατών

Η ΔΕΗ μπορεί να έχει ανακοινώσει νέους τρόπους για την εξυπηρέτηση των πελατών της, ωστόσο τα παράπονα των δυσαρεστημένων «κατακλύζουν» τη σελίδα του Facebook της επιχείρησης.

Η ΔΕΗ έχει θέσει σε εφαρμογή το 11770 για την γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών της, πολλοί πελάτες της ωστόσο εκφράζουν τα παράπονα τους στην σελίδα της επιχείρησης στο Facebook.

Ειδικότερα, πολλοί χρήστες του μέσου αναφέρουν πως το 11770 είναι συνέχεια κατειλημμένο και ότι έχει υπερβολικά μεγάλο χρόνο αναμονής, ο οποίος χρεώνεται. Ορισμένοι καταναλωτές επικρίνουν μάλιστα την ΔΕΗ για τις χρεώσεις στο 11770 και ζητούν να γίνονται δωρεάν οι κλήσεις για την εξ αποστάσεως εξυπηρε΄τηση, τις πληρωμές κοκ..

Εξάλλου, όσοι έχουν προσπαθήσει να στείλουν email στον λογαριασμό της εταιρείας δεν έχουν λάβει απάντηση, ακόμη και «μετά από τρεις προσπάθειες», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ένα σχόλιο – παράπονο στην ίδια σελίδα.

Η ΔΕΗ απάντησε σε όσους ζητούσαν περαιτέρω πληροφορίες για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν για την εξόφληση των λογαριασμών τους, το εξής μήνυμα που επισύναψε σε όλες τις ερωτήσεις: «Καλημέρα σας, Μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στο inbox της σελίδας μας. Στην συνέχεια ο εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την άμεση επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζετε σχετικά με τις υπηρεσίες μας».

Screenshot 342

Παρόλα αυτά, δεν απάντησε ποτέ σε όσους ζητούν να γίνεται δωρεάν και δίχως τηλεφωνική χρέωση η πληρωμή των λογαριασμών.

Ακολουθούν ορισμένοι διάλογοι με χρήστες του Facebook, που ζητούσαν λύση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν:

Screenshot 339

Screenshot 340

Untitled

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Μάνη: Βούλευμα «καταπέλτης» για τον ιερέα - Σοκάρουν οι μαρτυρίες
Κορονοϊός: Σχεδόν 284.000 οι νεκροί σε όλον τον κόσμο
Chevron Right