Έρχονται αλλαγές στην είσοδο στα γήπεδα, καθώς έρχεται η ταυτοποίηση των εισιτηρίων με την οποία ένα μοναδικό εισιτήριο συνδέεται με ένα συγκεκριμένο άτομο και για να γίνει η ταυτοποίηση αυτή, χρησιμοποιείται η εφαρμογή Gov.gr Wallet, η οποία αντλεί αυτόματα τα πραγματικά στοιχεία του ατόμου.
Η διαδικασία ταυτοποίησης πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί taxisnet). Απαιτείται επίσης η προηγούμενη καταχώρηση των στοιχείων του ατόμου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ - emep.gov.gr).
Ως προς την αγορά εισιτηρίου, η διαδικασία παραμένει η ίδια με την παλαιότερη. Η αγορά γίνεται από τον πάροχο της υπηρεσίας διάθεσης εισιτηρίων, συνήθως μέσω του αθλητικού σωματείου, του Τμήματος Αμειβομένων Αθλητών ή της Ανώνυμης Αθλητικής Εταιρείας.
Μετά την αγορά ενός εισιτηρίου, θα πρέπει να το προσθέσετε στην εφαρμογή Gov.gr Wallet σας.
Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
- Ανοίξτε την εφαρμογή Gov.gr Wallet στη συσκευή σας.
- Επιλέξτε την επιλογή για εισαγωγή νέου εισιτηρίου.
- Εισάγετε τον μοναδικό κωδικό εισιτηρίου που σας έχει παρασχεθεί από τον πάροχο του εισιτηρίου.
- Επιβεβαιώστε την εισαγωγή του εισιτηρίου χρησιμοποιώντας τα αποθηκευμένα στοιχεία αυθεντικοποίησης σας ή το PIN της εφαρμογής Gov.gr Wallet.
Με αυτόν τον τρόπο, το εισιτήριό σας θα ταυτοποιηθεί και θα αποθηκευτεί στην εφαρμογή Gov.gr Wallet σας, χρησιμοποιώντας το QR Code ή το Barcode που θα εμφανιστεί. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε έτοιμοι να εισέλθετε στο γήπεδο.
Ανήλικα παιδιά μπορούν να μπουν στο γήπεδο κανονικά, ακολουθώντας τη διαδικασία αγοράς εισιτηρίου και ταυτοποίησης μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet. Ο ενήλικος που έχει την επιμέλεια του ανηλίκου μπορεί να αγοράσει το εισιτήριο και να το προσθέσει στην εφαρμογή, εξασφαλίζοντας έτσι την είσοδο του ανηλίκου στο γήπεδο.
Αν δεν έχετε κινητό το οποίο να υποστηρίζει τεχνολογία NFC, δεν υπάρχει πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Η είσοδος στο γήπεδο γίνεται με το QR code ή το Barcode που εμφανίζεται μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet. Η ταυτοποίηση εισιτηρίων μέσω NFC είναι κάτι που θα εφαρμοστεί στο μέλλον, αλλά δεν είναι απαραίτητη προς το παρόν. Απαραίτητη είναι η χρήση συσκευής που υποστηρίζει NFC για την ταυτοποίηση εισιτηρίων σε αλλοδαπούς και μόνιμους κατοίκους εξωτερικού κατά τη χρήση σκαναρίσματος του διαβατηρίου.
Συνοδεύω ανήλικο άτομο κάτω των 15 ετών, πως ταυτοποιώ το εισιτήριο του;
Ο έχων την επιμέλεια δηλώνει τον ΑΦΜ σας, υπό την προϋπόθεση ότι ο έχετε ήδη προβεί σε ταυτοποίηση του δικού σας του εισιτηρίου. Με την αποστολή σχετικής ειδοποίησης και αφού αποδεχτείτε τη δήλωση περί συνοδείας μέσω της εφαρμογής gov.gr wallet , μπορείτε να αποθηκεύσετε το ταυτοποιημένο εισιτήριο για τον ανήλικο στην εφαρμογή.
Μπορεί το ανήλικο τέκνο μου που έχει συμπληρώσει το 15ο έτος να εισέλθει μόνο του στο γήπεδο;
Ναι, εφόσον το ανήλικο τέκνο σας έχει συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας του υπό την προϋπόθεση ότι έχει προσωπικούς κωδικούς- διαπιστευτήρια taxisnet, και το κινητό του τηλέφωνο είναι εγγεγραμμένο στο ΕΜΕπ - emep.gov.gr.
Μπορώ να μεταβιβάσω το εισιτήριό μου από την εφαρμογή Gov.gr wallet;
Όχι δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής κατόχου εισιτηρίου από το Gov.gr wallet. Η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνει από τον πάροχο διάθεσης εισιτηρίων.
Μπορώ να ακυρώσω το εισιτήριό μου μετά την ταυτοποίηση;
Σε περίπτωση ακύρωσης ταυτοποιημένου εισιτηρίου από τον πάροχο έκδοσής του, το εισιτήριο ακυρώνεται αυτόματα και στην εφαρμογή Gov.gr wallet. Σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου συνοδού, αναιρείται αυτόματα και η δήλωση συνοδείας των συνοδευόμενων ανηλίκων.
Δεν έχω εγκατεστημένο το Gov.gr wallet στο κινητό μου, τι πρέπει να κάνω;
Για την είσοδο στο γήπεδο είναι υποχρεωτική η ταυτοποίηση του εισιτηρίου μέσω της εφαρμογής gov.gr wallet. Για την απόκτησή της συμβουλευτείτε τις οδηγίες που περιγράφονται αναλυτικά στο wallet.gov.gr
Δεν έχω κωδικούς taxis αλλά είμαι κάτοχος διαβατηρίου, μπορώ να ταυτοποιήσω το εισιτήριο μου;
Αν είστε μόνιμος κάτοικος εξωτερικού με διαβατήριο τρίτης χώρας, μπορείτε να ταυτοποιήσετε το εισιτήριο σας μέσω της εφαρμογής gov.gr wallet ως επισκέπτης. Θα χρειαστείτε τον κωδικό του εισιτηρίου καθώς και το διαβατήριο το οποίο θα πρέπει να επιτρέψετε στην εφαρμογή να το αναγνώσει με την χρήση του NFC τσιπ που εμπεριέχει.
Αν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την ταυτοποίηση του εισιτηρίου, μπορείτε να απευθυνθείτε στα ειδικά γραφεία που βρίσκονται εντός των γηπέδων, τα οποία θα σας ταυτοποιήσουν με φυσική παρουσία και θα ενεργοποιήσουν το εισιτήριο σας στην εφαρμογή gov.gr wallet.
Τι θα γίνει με τα εισιτήρια διαρκείας;
Τα εισιτήρια διαρκείας, με άμεση ισχύ, θα εισέλθουν στην εφαρμογή Gov.gr wallet όπου θα ταυτοποιούνται μια φορά και θα ισχύουν στους προβλεπόμενους από την Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία αγώνες.
Τι είναι το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας;
Το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ. - emep.gov.gr) είναι το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης της κεντρικής βάσης μοναδικής καταχώρισης των στοιχείων επικοινωνίας όλων των φυσικών προσώπων, στα οποία έχει αποδοθεί Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ).
Ποια στοιχεία θα καταχωρίσω στο Ε.Μ.Επ;
Στο Ε.Μ.Επ., μπορείτε να καταχωρίσετε τα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας που σας αφορούν:
α) Αριθμό κινητού τηλεφώνου
β) Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)
γ) Αριθμό σταθερού τηλεφώνου
δ) Πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση διαμονής
ε) Πλήρη διεύθυνση επικοινωνίας (αν διαφέρει από τη διεύθυνση διαμονής).
Ποιος μπορεί να καταχωρίσει τα στοιχεία επικοινωνίας του στο Ε.Μ.Επ.;
Στο Ε.Μ.Επ. μπορεί να καταχωρίσει τα στοιχεία επικοινωνίας του κάθε φυσικό πρόσωπο, στο οποίο έχει αποδοθεί Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ).
Μπορεί ο ίδιος αριθμός κινητού τηλεφώνου να δηλωθεί στο Ε.Μ.Επ. από δύο ή περισσότερα άτομα;
Κάθε αριθμός κινητού τηλεφώνου μπορεί να δηλωθεί στο Ε.Μ.Επ. μόνο από ένα φυσικό πρόσωπο.
Πώς γίνεται η αρχική καταχώριση του αριθμού κινητού τηλεφώνου μου στο Ε.Μ.Επ.;
Η αρχική καταχώριση γίνεται μέσω της επιλογής «Δήλωση-Επιβεβαίωση Αριθμού Κινητού Τηλεφώνου» και σας αποστέλλεται κωδικός μίας χρήσης (One Time Password) με sms, τον οποίο εισάγετε για την επαλήθευση κατοχής του αριθμού κινητού τηλεφώνου σας. Στη συνέχεια ακολουθεί επιβεβαίωση (διασταύρωση) της κατοχής του αριθμού κινητού από πιστωτικό ίδρυμα του οποίου είστε χρήστης e-banking ή από πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
Εφόσον, δεν επιβεβαιωθεί ο αριθμός κινητού τηλεφώνου ούτε από πιστωτικό ίδρυμα, ούτε από πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, μπορείτε να μεταβείτε σε Κ.Ε.Π. ή έμμισθη προξενική αρχή για να δηλώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
Μπορούν να καταχωρίσουν τα στοιχεία επικοινωνίας του στο Ε.Μ.Επ. ανήλικοι που έχουν συμπληρώσει το 15ο έτος;
Ανήλικοι που έχουν συμπληρώσει το 15ο έτος μπορούν να καταχωρίσουν τα στοιχεία επικοινωνίας στο Ε.Μ.Επ., εφόσον διαθέτουν Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ).
Για πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες αυξημένης ασφάλειας το επιβεβαιωμένο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλωθεί στο Ε.Μ.Επ. χρησιμοποιείται συνδυαστικά με τους κωδικούς TAXISnet, ως δεύτερος παράγοντας ταυτοποίησης.
Πώς γίνεται η δήλωση στοιχείων επικοινωνίας στο Ε.Μ.Επ. για ανήλικους;
Η δήλωση στοιχείων επικοινωνίας στο Ε.Μ.Επ. για ανήλικους γίνεται όπως και για τους ενήλικες, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Ε.Μ.Επ. με χρήση των κωδικών TAXISnet και επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου από πιστωτικό ίδρυμα ή πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
Σε περίπτωση που η επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου δεν μπορεί να επιτευχθεί μέσω πιστωτικού ιδρύματος ή παρόχου υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, η καταχώριση αριθμού κινητού τηλεφώνου του ανηλίκου στο Ε.Μ.Επ. μπορεί να γίνει σε Κ.Ε.Π. ή έμμισθη προξενική αρχή κατόπιν αυτοπρόσωπης παρουσίας τόσο του ανηλίκου όσο και του έχοντος την επιμέλειά του με τα ταυτοποιητικά τους έγγραφα και το κινητό τηλέφωνο.
Αν είμαι κάτοικος εξωτερικού και κάτοχος ΑΦΜ, μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή του Ε.Μ.Επ. και να καταχωρίσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
Ναι, η δυνατότητα καταχώρισης στοιχείων επικοινωνίας παρέχεται και στους κατοίκους εξωτερικού στο emep.gov.gr