Ελλάδα

Τέμπη: Στον εφέτη – ανακριτή σήμερα οι δύο σταθμάρχες και ο επιθεωρητής

Και οι τρεις διώκονται ποινικά με βαρύτατες κατηγορίες για την τραγωδία στα Τέμπη, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. 

Το κατώφλι του ειδικού εφέτη ανακριτή αναμένεται να περάσουν σήμερα τόσο ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, όσο και οι δύο σταθμάρχες της Λάρισας που ήταν στην απογευματινή βάρδια τη μοιραία νύχτα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Και τα τρία άτομα ήδη διώκονται ποινικά με βαρύτατες κατηγορίες για την τραγωδία. Κατά πάσα πιθανότητα οι τρεις θα ζητήσουν προθεσμία για να απολογηθούν προκειμένου να ενημερωθούν οι δικηγόροι τους.

Ο επιθεωρητής, στον οποίο ασκήθηκε ποινική δίωξη, είναι ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την κατάρτιση του προγράμματος βαρδιών. Έχει ήδη τεθεί σε αργία μετά το δυστύχημα, όπως και ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας Βασίλης Σαμαράς. Είναι, επίσης, ο άνθρωπος ο οποίος μετά το δυστύχημα πήγε στο Νοσοκομείο Βόλου και έλαβε έναν μήνα αναρρωτική άδεια. Την άδεια τη ζήτησε από τον διευθυντή της Νευροχειρουργικής, ο οποίος δεν τον υπέβαλε σε εξετάσεις αλλά τον παρέπεμψε σε επιμελητή γιατρό, ο οποίος και του υπέγραψε την άδεια. Και οι δύο γιατροί έχουν τεθεί σε αναστολή, ενώ έχουν παραπεμφθεί και στο πειθαρχικό.

Η πλευρά του επιθεωρητή, αναμένεται να ρίξει το «μπαλάκι» των ευθυνών στους δύο σταθμάρχες για το γεγονός ότι δεν τον ενημέρωσαν ότι έφυγαν από τη βάρδια την οποία εκείνος είχε ορίσει ως τις 23:00.

Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν

Υπενθυμίζεται ότι σε βάρος τους έχουν ασκηθεί διώξεις για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος με ποινές από 10 χρόνια έως ισόβια, ενώ βαρύνονται και με κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροήν.

Οι έρευνες συνεχίζονται σε ανώτατο επίπεδο και βεβαίως θεωρείται πιθανό ότι τις επόμενες ημέρες θα έχουμε και νέες διώξεις.

Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία

Χθες, η ιστοσελίδα pineiosnews.gr έδωσε στη δημοσιότητα το έγγραφο με το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Το φορτίο των 13 βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας περιείχε τρόφιμα, μπύρες αλλά και λαμαρίνες.

Συγκεκριμένα, τα δύο πρώτα κοντέινερς μετά την μηχανή, ήταν κενά φορτίου, τα βαγόνια με κοντέινερς που έμειναν εντελώς άθικτα από τη σφοδρή σύγκρουση, μετέφεραν μπίρες και τρόφιμα και τα επόμενα πλάκες σιδήρου που διασκορπίστηκαν από την σύγκρουση στο σημείο.

Με επιστολή της προς το τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Hellenic Train παρέχει λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του 63501.

Το έγγραφο φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Maurizio Capotorto, ως απάντηση σε σχετική ερώτηση του προέδρου της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκου Βελόπουλου, προς τη Βουλή των Ελλήνων.

εγγραφο Τεμπη εμπορικη αμαξοστοιχια

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Μίμης Παπαϊωάννου: Σήμερα η κηδεία του - Από τις 9 το λαϊκό προσκύνημα
Η μεγάλη «μάχη» του Γεράσιμου από το πρώτο βαγόνι – Τα τελευταία νέα για την υγεία του
Chevron Right