Η προώθηση της ελληνογερμανικής συνεργασίας στον αγροδιατροφικό τομέα, καθώς και το κλείσιμο συνεργασιών μεταξύ γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών και Ελλήνων παραγωγών αποτελούν τον κεντρικό στόχο της εκδήλωσης, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιούνται πάνω από 90 B2B συναντήσεις μεταξύ γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών και ελληνικών επιχειρήσεων παραγωγής κρασιού και σταφίδας, που επιλέχθηκαν από τις γερμανικές εταιρείες.
Η Γερμανία παραμένει δεύτερος πιο σημαντικός εθνικός εξαγωγικός στόχος για τους Έλληνες Παραγωγούς, όπως επισήμανε ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, κ. Μιχάλης Μαΐλλης αναφέροντας ότι: «Η αξία των ελληνικών εξαγωγών προς τη γερμανική αγορά φθάνει στα 2,15 δισ. ευρώ από 2,06 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.