Ελλάδα

«Νιώθει το βάρος του λάθους του» – Όσα αποκαλύπτει φίλος του 59χρονου σταθμάρχη

Άνθρωπος που γνωρίζει καλά το σταθμάρχη της Λάρισας εξέφρασε στο iEidiseis τους προβληματισμούς που είχε από την πρώτη στιγμή για το φίλο του.

Όταν ο 59χρονος σταθμάρχης Β.Σ. επέστρεψε πριν λίγους μήνες στον σταθμό του ΟΣΕ στη Λάρισα, αρκετοί συνάδελφοί του ένιωσαν αμηχανία.

Ήξεραν ότι από το 2011 και για σχεδόν 11 χρόνια υπηρετούσε στο γραφείο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Λάρισας. Κανείς δεν περίμενε ότι θα επέστρεφε στον ΟΣΕ, πολλώ δε μάλλον ως σταθμάρχης.

Οι συνάδελφοί του τον θυμόντουσαν μέχρι το 2011 να εργάζεται στο τμήμα των αποσκευών. «Πώς στα 59 του χρόνια αποφάσισε να γίνει σταθμάρχης;», αναρωτήθηκαν, κάνοντας διάφορες σκέψεις σε σχέση με το κίνητρό του.

Άνθρωπος που γνωρίζει χρόνια τον Β.Σ. εξέφρασε, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας στο iEidiseis, τους προβληματισμούς που είχε από την πρώτη στιγμή για το φίλο του: «Είναι διαφορετικό πράγμα να είσαι ένας 59χρονος σταθμάρχης, έχοντας στην πλάτη σου μία προϋπηρεσία πολλών ετών και διαφορετικό να γίνεις για πρώτη φορά σταθμάρχης σε αυτή την ηλικία. Ο Β… είναι ένας άνθρωπος ευαίσθητος. Η εικόνα που παρουσιάστηκε για αυτόν στα ΜΜΕ δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Δεν έχω καταφέρει να του μιλήσω από την ημέρα που συνελήφθη, ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι έχει μετανιώσει και νιώθει το βάρος του λάθους του.

Ως άνθρωπος κοιτούσε τη δουλειά του, δεν προκαλούσε με τη συμπεριφορά του, ενώ τους τελευταίους μήνες ήταν χαρούμενος γιατί το καλοκαίρι θα πάντρευε την κόρη του. Δυστυχώς, πήρε τη λάθος απόφαση να γίνει σταθμάρχης, δυστυχώς δέχτηκε να αναλάβει τη δύσκολη βάρδια της Λάρισας, ωστόσο, πρέπει να πούμε ότι δεν βρέθηκε κάποιος να τον προστατεύσει από τις επιλογές του και κατ’ επέκταση να προστατεύσει τον κόσμο. Ας τον έβαζαν στην αρχή βάρδιες στην Καλαμπάκα και μετά ας τον έβαζαν για καιρό βοηθό σταθμάρχη στον Παλαιοφάρσαλο και στη Λάρισα, μέχρι να μάθει τη δουλειά και να αποκτήσει εμπειρία. Όχι κατευθείαν πέντε συνεχόμενες νυχτερινές βάρδιες στη Λάρισα, μετά από ελάχιστες υπηρεσίες εκεί ως βοηθός».

Το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου οι συνάδελφοί του τον είδαν να φτάνει στον σταθμό στις 21.30, μισή ώρα πριν αναλάβει τη βραδινή βάρδια. Πήρε έναν καφέ και πήγε στο σταθμαρχείο. Ο απογευματινός σταθμάρχης έφυγε, σύμφωνα με την κατάθεση του κατηγορουμένου, στις 22.25, αφήνοντας μόνο του τον 59χρονο Β.Σ. μέχρι τις 23.00, παρά το γεγονός ότι μέχρι εκείνη την ώρα οι σταθμάρχες θα έπρεπε να ήταν δύο.

Γιατί όμως ο 59χρονος δεν ζήτησε από τον απογευματινό σταθμάρχη να κάτσει για να τον βοηθήσει, δεδομένου μάλιστα ότι τη συγκεκριμένη ημέρα υπήρχε μεγάλος φόρτος εργασίας, πολλά προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο και εκκρεμότητες; Πηγή από το περιβάλλον του κατηγορουμένου, αν και δεν μπορεί -όπως λέει- να δώσει απάντηση, εκτιμά ότι ίσως ο 59χρονος, ως καινούργιος σταθμάρχης, ενδεχομένως να μην είναι την «άνεση» να ζητήσει κάτι από έναν αρχαιότερο.

Ο προφυλακιστέος σταθμάρχης κρατείται στις φυλακές της Λάρισας. Κατά τη μεταγωγή του στο σωφρονιστικό κατάστημα εξετάστηκε, όπως προβλέπει το πρωτόκολλο, από ψυχολόγο, ενώ τηρήθηκαν όλες οι διαδικασίες προκειμένου να έρχεται σε επαφή με κρατουμένους που έχουν «χαρτογραφηθεί» ως «κατάλληλοι» για να αποφευχθούν τυχόν εκπλήξεις. Ο 59χρονος βρίσκεται σε άτυπη παρακολούθηση όλο το 24ωρο, προκειμένου να είναι ασφαλής. Προαυλίζεται κανονικά και μπορεί να δέχεται επισκεπτήρια από τη γυναίκα του, τα παιδιά του ή το δικηγόρο του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Πολιτική ανατροπή δείχνουν τα «γκάλοπ του δρόμου» - Τι λένε οι δημοσκοπήσεις
Τέμπη και νέες εξαγγελίες: Τι θα πει σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Chevron Right