Το τμήμα που παραδόθηκε σε κυκλοφορία για δοκιμές είναι το Λιανοκλάδι - Δομοκός, που ήταν και το μόνο κομμάτι της διαδρομής από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη που εκτελείτο με ντιζελοκίνητα τρένα.
Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα διαρκεί 3 ώρες και 20 λεπτά αντί των 5:30 ωρών που διαρκεί σήμερα.
Η γραμμή Λιανοκλάδι - Δομοκός θα συνεχίσει να λειτουργεί με ντιζελοκίνητα τρένα για περίπου ένα μήνα, προκειμένου να διεξαχθούν οι δοκιμές της ηλεκτροκίνησης και της σηματοδότησης της γραμμής, ώστε να παραδοθεί σε εμπορική λειτουργία με ενεργή την ηλεκτροκίνηση.
. Η παράδοση σε κυκλοφορία του συνόλου της νέας γραμμής αποτελεί μία ιστορική στιγμή για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, ο οποίος, 150 χρόνια μετά την ίδρυση του ΟΣΕ μπαίνει ξανά με δυναμικό τρόπο στο δρόμο της ανάπτυξης, αφήνοντας οριστικά πίσω του τον μαρασμό, την αναβλητικότητα και την απαξίωση δεκαετιών. Μέσα στον επόμενο μήνα το σύνολο της Γραμμής θα είναι και ηλεκτροκινούμενο, προκειμένου να γίνονται τα δρομολόγια πολύ πιο σύντομα και χωρίς μετεπιβιβάσεις.
Με αφορμή την ενεργοποίηση της γραμμής πραγματοποιήθηκε σήμερα ειδικό δρομολόγιο επιθεώρησης της, στη διαδρομή από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό Δομοκού. Στο δρομολόγιο παραβρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ. Θάνος Βούρδας, καθώς και οι διοικήσεις της ΡΑΣ, του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΕΕΣΤΤΥ όπως επίσης και οι Βουλευτές κ. Αποστόλης Καραναστάσης, κ. Χρυσούλα Κατσιαβριά κ. Αθανάσιος Μιχελής, Ιωάννης Σαρακιώτης και κ. Χρήστος Σιμορέλης.
Με την ολοκλήρωση του δρομολογίου ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνος Βούρδας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Σήμερα ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος ξεκινά να γράφει τη σύγχρονη ιστορία του. Η παράδοση σε χρήση όλης της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Τιθορέα-Δομοκός, βάζει σε νέα τροχιά το Σιδηρόδρομο στην Ελλάδα. Εδώ και 4 χρόνια έχουμε βάλει την απαξίωση και την υποβάθμισή του στο περιθώριο. Τελειώνουμε έργα που για 10ετίες ακούγαμε αλλά δε βλέπαμε. Πιστεύουμε στο σιδηρόδρομο και στην πρωταγωνιστική συμβολή του στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και τη Δίκαιη Ανάπτυξη . Το αποδεικνύουμε έμπρακτα και σε επίπεδο έργων και σε θεσμικό επίπεδο. Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους 3,5 χρόνια εργάστηκαν σκληρά και μεθοδικά τόσο από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ όσο και από την ανάδοχη Κοινοπραξία. Κερδίσαμε το "στοίχημα".
Να ευχαριστήσω επίσης όλα τα στελέχη του ΟΣΕ και άλλων εταιριών της σιδηροδρομικής οικογένειας για την ουσιαστική συμβολή τους. Να ευχηθώ καλά ταξίδια με ασφάλεια στους μηχανοδηγούς και τους παρόχους σιδηροδρομικού έργου. Πρέπει να είμαστε περήφανοι για τη σιδηροδρομική οικογένεια που άντεξε την περίοδο της παρακμής και τα τελευταία χρόνια μπαίνει έμπρακτα σε μία νέα μεγάλη αναπτυξιακή πορεία. Πρέπει και η ίδια να μπει στη νέα εποχή».