Ελλάδα

Τέμπη – Σταθμάρχης: Σίγουρα δεν έδωσα εντολή να μπει το τρένο στη γραμμή καθόδου

Τι φέρεται να είπε στην απολογία του o σταθμάρχης Λάρισας για την εντολή στην αμαξοστοιχία και το «κλειδί» στην τραγωδία στα Τέμπη.

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με όσα κατέθεσε ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Ο ΑΝΤ1 μετέδωσε πληροφορίες για τα όσα ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης ενώπιον των δικαστικών αρχών στην μαραθώνια απολογία του, που ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής.

Η ανακρίτρια απηύθυνε ερωτήσεις στον σταθμάρχη για τα όσα συνέβησαν στη διάρκεια της βάρδιάς του, την περασμένη Τρίτη.

Σύμφωνα με τον ANT1, ο σταθμάρχης είπε στην απολογία του ότι «αυτό που θυμάμαι είναι σίγουρα πως δεν έδωσα εντολή να ακολουθήσει η αμαξοστοιχία την γραμμή καθόδου».

Κενό μνήμης σχετικά με το κλειδί

Ο ίδιος ισχυρίστηκε ακόμη ότι έχει κενό μνήμης σχετικά με το κλειδί, το οποίο υπάρχει πάνω στην κονσόλα. Δηλαδή, φέρεται να είπε ότι δεν μπορούσε να θυμηθεί τι ακριβώς συνέβη και εάν έστριψε ή όχι το κλειδί, που βρίσκεται πάνω στην κονσόλα.

Κατά την απολογία του την Κυριακή, υποστήριξε ότι αναλαμβάνει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί. Είχε να διαχειριστεί μόνος 6 τρένα σε 11 λεπτά. Φέρεται να είπε ότι έχουν σοβαρές ευθύνες και άλλα πρόσωπα «δείχνοντας» και προς την πλευρά του δεύτερου σταθμάρχη, η βάρδια του οποίου τελείωνε στις 23.00. Στο κάδρο των ευθυνών βάζει και επιτελείς, κάνοντας λόγο για λάθη και παραλείψεις που οδήγησαν στην τραγωδία.

Μετά την απολογία του, ο 59χρονος σταθμάρχης κρίθηκε προφυλακιστέος, με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα.

Οδηγήθηκε στις φυλακές Λάρισας, καθώς μπορεί ανά πάσα στιγμή να κληθεί για να απολογηθεί εκ νέου για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, που έχει συγκλονίσει την χώρα.

Αυτό είναι το έγγραφο που δεν έστειλε ο σταθμάρχης και ακολούθησε η σύγκρουση

Tο MEGA αποκάλυψε ένα έγγραφο που αν είχε παραδοθεί στα χέρια στου μηχανοδηγού θα είχε αποτραπεί η τραγωδία, κάτι που όμως δεν συνέβη ποτέ.

Το έγγραφο πρόκειται για το δελτίο ειδοποίησης με τον 1001, που είναι υποχρεωμένος να παίρνει ο κάθε σταθμάρχης και μηχανοδηγός και μετά να φεύγει.

Πάνω-πάνω στο έγγραφο πρέπει να γράφει τον αριθμό της αμαξοστοιχίας, μετά το δρομολόγιο και πού θα κινηθεί το τρένο.

Το έγγραφο είναι τριπλότυπο, και αποτελεί ακόμη μία ακόμη δικλείδα ασφαλείας που δεν ακολουθήθηκε και παρακάμφθηκε με τραγικά αποτελέσματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ: «Η Δικαιοσύνη δεν μπορεί να λειτουργεί με εντολή Μητσοτάκη»
Το Μαξίμου ξεκίνησε την επιχείρηση «εκτροχιασμός του τρένου» - Ίσως αναζητηθούν οι ευθύνες και του... Τρικούπη
Chevron Right