Ένας άνθρωπος που συνέδεσε όσο λίγοι το όνομά του με την ιστορία της ΑΕΚ, δεν βρίσκεται πλέον στη ζωή. Ο λόγος για τον Γεράσιμο Έρτσο, τον πολιτικό μηχανικό που σχεδίασε και κατασκεύασε την περίφημη «Σκεπαστή» στο παλιό ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ένωσης στη Νέα Φιλαδέλφεια, το «Νίκος Γκούμας».
Η αγάπη του για τον «δικέφαλο» τον έκανε και συγγραφέα, αφού κατέγραψε και την πορεία του παλιού γηπέδου μέσα στον χρόνο. Όπως έλεγε και ο ίδιος, το βιβλίο που έγραψε, από ένα σημείο και μετά έγινε βιωματικό, αφού ήταν ταυτισμένος με ένα σημαντικό κομμάτι του τόσο επαγγελματικά όσο και συναισθηματικά.
Μαζί του ταυτίστηκαν και χιλιάδες «κιτρινόμαυρων» οπαδών, οι οποίο σε κάθε παιχνίδι της αγαπημένης τους ομάδας έπαιρναν τη θέση τους στο συγκεκριμένο σημείο του «Νίκος Γκούμας».

Ο ίδιος είχε αποκαλύψει λεπτομέρειες για τη δημιουργία της «Σκεπαστής», λέγοντας ότι η ιδέα για την εξέδρα που στέγασε για περίπου 2,5 δεκαετίες τον πυρήνα των οργανωμένων οπαδών της ΑΕΚ και αποτελεί την πιο διάσημη… γωνιά ποδοσφαιρικού γηπέδου στην Ελλάδα, ήταν δική του έμπνευση.
«Ναι ήταν δική μου ιδέα η “Σκεπαστή”! Είχε κάνει μεγάλη αίσθηση τότε», είχε αναφέρει σε παλαιότερη συνέντευξή του ο Γεράσιμος Έρτσος, καθώς «δεν υπήρχε διώροφη εξέδρα, δεν υπήρχαν προδιαγραφές, δεν υπήρχε τίποτα. Το Ολυμπιακό Στάδιο μετά έγινε».
Η «Σκεπαστή», διώροφη και αγγλικού τύπου, αποτέλεσε την διπλωματική εργασία του Έρτσου στο Πολυτεχνείο. Η μελέτη του ξεχώρισε από τις προτάσεις άλλων γνωστών μηχανικών της εποχής.
Όπως είχε αναφέρει στη συγκεκριμένη συνέντευξη, «υπήρχαν τότε και δύο μελέτες από έγκριτους μηχανικούς. Ο ένας ήταν ο Κώστας Τσαρούχης. Οι μελέτες που είχαν υποβάλει και που τα σχέδια υπήρχαν στα γραφεία της ΑΕΚ, η μία προέβλεπε 1.900 θέσεις οπαδών και η άλλη 1.800. Και ήρθε ένας πιτσιρίκος μηχανικός και κάνει μία μελέτη να χωράει 9.000 όρθιους θεατές…».
Η κηδεία του Έρτσου θα γίνει την Παρασκευή 10 Μαΐου, στις 11:00, στο Κοιμητήριο Παπάγου.