Ελλάδα

Μετρό – Γραμμή 4: Νέο εντυπωσιακό βίντεο από το εργοτάξιο «Βεΐκου» και τον μετροπόντικα των 110 μέτρων

Σε ποια φάση βρίσκονται τα τούνελ του Μετρό. Πόσοι νέοι σταθμοί θα κατασκευαστούν και πού βρίσκονται τώρα οι δύο μετροπόντικες.
Μετρό - Γραμμή 4: Νέο εντυπωσιακό βίντεο από το εργοτάξιο «Βεΐκου» και τον μετροπόντικα των 110 μέτρων
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/ΙΝΤΙΜΕ

Συνεχίζει ακάθεκτη την υπόγεια διαδρομή της η «Νίκη», ο ένας εκ των μετροπόντικων που εργάζονται με τις μηχανές στο «φουλ» διανοίγοντας τούνελ για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας – το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτήν τη στιγμή.

Σε ποια φάση βρίσκονται τα τούνελ του Μετρό

Ειδικότερα, η AVAX άνοιξε σήμερα Πέμπτη (19/6) τις πύλες της στο εργοτάξιο της Βεΐκου και οι εικόνες που καταγράφηκαν ήταν εντυπωσιακές, καθώς ο μετροπόντικας είναι ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα, μήκους 110 μέτρων, που συνολικά θα σκάψει μια σήραγγα 7 χιλιομέτρων, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη λειτουργία 10 σταθμών.

«Βρισκόμαστε στο Φρέαρ Βεΐκου της Γραμμής 4 που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι το εργοτάξιο από το οποίο ξεκίνησε ο μετροπόντικας “Νίκη”, ο οποίος θα διανύσει 7 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο Φρέαρ Διακλάδωση Ευαγγελισμού όπου και θα αποσυναρμολογηθεί» εξηγεί ο Νίκος Μιτζάλης του γραφείου διευθύνοντος συμβούλου AVAX, σύμφωνα με το Orange Press Agency.

«Αυτή τη στιγμή έχει διανύσει περίπου 1,4 χιλιόμετρα, δηλαδή βρίσκεται λίγο μετά τη συμβολή των Λεωφόρων Βεΐκου και Γαλατσίου, έχοντας ολοκληρώσει το 20% της απόστασης. Έχει διανοίξει τους πρώτους δύο σταθμούς που βρίσκονται από αυτήν την πλευρά, δηλαδή τον σταθμό Άλσος Βεΐκου και τον σταθμό Γαλάτσι, και πρόκειται να διανοίξει άλλους οχτώ. Συνολικά θα σκάψει 10 σταθμούς. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ο μετροπόντικας “Αθηνά”, ο οποίος ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έχει κάνει περίπου 3,2 χιλιόμετρα, δηλαδή πάνω από το 60% της απόστασης που του αναλογεί. Συνολικά και οι δύο μετροπόντικες θα σκάψουν γύρω στα 13 χιλιόμετρα» υπογράμμισε.

Τι γίνεται με τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση της Γραμμής 4 του Μετρό

«Στη σημερινή σας επίσκεψη είδατε τη λειτουργία του μετροπόντικα “Νίκη”, ένα μηχάνημα υπερσύγχρονο, μήκους 110 μέτρων, με το οποίο γίνεται η διάνοιξη του τμήματος της σήραγγας για την Γραμμή 4 από Βεΐκου μέχρι το φρέαρ διακλάδωσης του Ευαγγελισμού. Η κατασκευή γίνεται με προκατασκευασμένους δακτυλίους, η πρόοδος, η ημερήσια είναι ικανοποιητικότατη και οι ρυθμοί είναι τέτοιοι που οι Αθηναίοι πρέπει να είναι σίγουροι ότι κάτω από τα έγκατα της πρωτεύουσας γίνεται ένα έργο το οποίο θα δώσει λύση σε πολλά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν σήμερα στην κυκλοφορία της Αθήνας» τόνισε από την πλευρά του ο κ. Νίκος Σπυριδωνάκος, διευθυντής του έργου.

Ερωτηθείς για τα χρονοδιαγράμματα, ο κ. Σπυριδωνάκος σημείωσε ότι «οι αρχικές προβλέψεις με βάση τα χρονοδιαγράμματα τηρούνται ως προς τους ρυθμούς όλους που έχουμε από την αρχή με βάση τις συμβατικές μας υποχρεώσεις. Από εκεί και μετά κάθε δημόσιο έργο είναι μια κατάσταση δυναμική η οποία εξελίσσεται ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και στην κατασκευή αλλά και στη διάθεση των χώρων και των εργοταξίων».

Ο κ. Μιτζάλης προσέθεσε ότι αυτό είναι φυσικό «σε ένα έργο που έχει 15 σταθμούς μέσα στο κέντρο της Αθήνας και 33-34 εργοταξιακές καταλήψεις. Υπάρχουν κάποιοι σταθμοί οι οποίοι ακόμα, όπως ακούτε κι εσείς, δεν έχουμε ξεκινήσει εργασίες. Εκεί που έχουμε ξεκινήσει τηρούμε κανονικά τα χρονοδιαγράμματα και όσο μπορούμε επιταχύνουμε κιόλας».

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
πυρηνικά ιράν Chevron Left
Ιράν: Πόσο πιθανό είναι ένα νέο «Τσέρνομπιλ» εάν βομβαρδιστούν οι πυρηνικές εγκαταστάσεις