Άντζελα Χατζηδημητρίου: Η στρατηγική επικοινωνίας που ενίσχυσε τις παγκόσμιες παραγγελίες της HPE κατά 82% με καμπάνια υπηρεσιών Cloud

Η στρατηγική της Άντζελας ήταν απλή αλλά ισχυρή: να τοποθετήσει τις υπηρεσίες cloud της HPE ως την πιο ευέλικτη και πελατοκεντρική λύση στην αγορά.

Η επιρροή της Άντζελα Χατζηδημητρίου στην παγκόσμια επικοινωνία έχει φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα που αλλάζουν το παιχνίδι.

Το πιο αξιοσημείωτο επίτευγμά της στην Hewlett Packard Enterprise (HPE) ήταν η οργανωμένη καμπάνια επικοινωνίας, η οποία οδήγησε σε αύξηση των παραγγελιών του χαρτοφυλακίου HPE GreenLake Cloud Services κατά 82% – μια σημαντική νίκη σε μια βιομηχανία κυριαρχούμενη από μεγάλους παίκτες όπως η Amazon Web Services και η Microsoft Azure.

Η στρατηγική της Άντζελας ήταν απλή αλλά ισχυρή: να τοποθετήσει τις υπηρεσίες cloud της HPE ως την πιο ευέλικτη και πελατοκεντρική λύση στην αγορά.

Ηγήθηκε μιας ομάδας που δημιούργησε με επιτυχία μια αφήγηση γύρω από τις υπηρεσίες HPE GreenLake, που δεν έγινε αποδεκτή μόνο από τους εκτελεστικούς διευθυντές, αλλά ήρθε σε επαφή κατευθείαν με τα σημεία υστέρησης και «πόνου» των επικεφαλής επιχειρήσεων που αγωνίζονταν με τις πολυπλοκότητες της ψηφιακής μετάβασης. Μέσω της παραγωγής περιεχομένου ηγετικής, καθοδηγητικής σκέψης, τοποθετώντας εκτελεστικά στελέχη της HPE σε υψηλού προφίλ εκδηλώσεις και δημιουργώντας μια αξιόλογη βιβλιοθήκη μελέτης περιπτώσεων, η Άντζελα μετέτρεψε τις υπηρεσίες cloud της HPE στη προτιμώμενη λύση για επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Μέσα σε έξι μήνες από την έναρξη της καμπάνιας, η HPE είδε αύξηση 40% σε ερωτήσεις σχετικές με το cloud και αύξηση 22% στις δοκιμές, οδηγώντας άμεσα σε αύξηση 82% στις παραγγελίες. Η προσπάθεια της Άντζελας συνέβαλε επίσης στην εδραίωση της θέσης της HPE ως ηγέτιδα επιχείρηση στις υβριδικές υπηρεσίες cloud, με την εταιρεία να αναγνωρίζεται από τους αναλυτές της βιομηχανίας ως κορυφαία στον τομέα του cloud.

Η προσέγγισή της συνδύασε βαθιά τεχνική κατανόηση με εξαιρετική στρατηγική αφήγηση, επιτρέποντας στην HPE να ξεχωρίσει σε μια γεμάτη και ανταγωνιστική αγορά.

Η επιτυχία της Άντζελας σε αυτήν την καμπάνια δείχνει όχι μόνο τις επικοινωνιακές της ικανότητες, αλλά και την ικανότητά της να οδηγήσει σε πραγματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της δύναμης της αφήγησης.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Αρνητής του κορονοϊου ο 26χρονος που το έσκασε από τον Ευαγγελισμό: «Προσπαθούν να μας κλείσουν σε καραντίνα»
Νέες εξελίξεις με τα super market Mere, νέα ανακοίνωση για τις θέσεις εργασίας
Chevron Right