H Χiaomi μπήκε δυναμικά στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και τα πρώτα αποτελέσματα δικαιώνουν απόλυτα την κινέζικη μάρκα, που ήταν μέχρι πρόσφατα γνωστή για τις καλές επιδόσεις της στον τομέα της τεχνολογίας με αιχμή του δόρατος τα Smartphones. Πρώτο δείγμα γραφής αποτέλεσε το ηλεκτρικό sedan SU7, ενώ τώρα παρουσίασε η εταιρεία ένα -επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητο- SUV με την ονομασία YU7, που έγινε από την πρώτη στιγμή ανάρπαστο και οδήγησε την Xiaomi στην απόφαση να αυξήσει άμεσα την παραγωγή του.
Οι φίλοι της μάρκας κατέκλυσαν τα 351 καταστήματα πώλησης αυτοκινήτων Xiaomi, σε καθένα από τα οποία καταγράφηκαν μέσα στις πρώτες 72 ώρες περίπου 800 έως 900 παραγγελίες του νέου YU7, που αντιστοιχούν σε πάνω από 300.000 συνολικά. Η καλή ημέρα είχε φανεί ήδη νωρίτερα, αφού οι παραγγελίες ξεπέρασαν ήδη το πρώτο 24ωρο τις 200.000, με το 55% των πελατών να είναι νέοι άνδρες 22 έως 35 ετών με τόπο διαμονής σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο. Η πρωτοφανής ζήτηση έφερε αύξηση και στους χρόνους αναμονής για το νέο Xiaomi YU7, οι οποίες ξεπερνούν πλέον κατά περίπτωση ακόμη και το ένα έτος.
Η επιτυχία του νέου ηλεκτρικού SUV ήταν αναμενόμενη σύμφωνα με τους ειδικούς, καθώς συνδυάζει κορυφαίες προδιαγραφές με σχετικά λογικές τιμές. Συγκεκριμένα, οι αυτονομίες του Xiaomi YU7, που διατίθεται ως πισωκίνητο και τετρακίνητο, φτάνουν ανάλογα με την έκδοση έως τα 760 χιλιόμετρα, ενώ το πεντάμετρο αμάξωμα με τις εντυπωσιακές γραμμές διακρίνεται για τη μεγάλη ευρυχωρία του και την υψηλή ποιότητα κατασκευής του.
Η βασική έκδοση, που επιλέγει η πλειοψηφία των Κινέζων πελατών, ξεκινάει λίγο κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ, η μεσαία YU7 Pro από περίπου 33.000 ευρώ και η κορυφαία YU7 Max από σχεδόν 39.000 ευρώ. Οι τιμές θεωρούνται ιδιαίτερα ανταγωνιστικές απέναντι στο αμερικανικό Tesla Model Y, που αποτελεί και τον σημαντικότερο και γνωστότερο αντίπαλο του Xiaomi YU7.
Μεγάλο ποσοστό στην επιτυχία του Xiaomi YU7 έχει η δομή και ο τρόπος λειτουργίας των καταστημάτων πώλησης αυτοκινήτων της κινέζικης εταιρείας, που έχουν ως πρότυπο τα αντίστοιχα σημεία πώλησης Smartphones. Ο επισκέπτης δεν ενημερώνεται μόνο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του YU7, αλλά μυείται ουσιαστικά από τους άριστα εκπαιδευμένους πωλητές στο ολοκληρωμένο οικοσύστημα «Human-Car-Home» της Xiaomi και η αγορά του αυτοκινήτου συνδέεται άμεσα με το τεχνολογικό μέλλον, αποτελώντας έτσι μια μοναδική εμπειρία.