Δεν είναι η πρώτη και μάλλον ούτε η τελευταία φορά που η Μύκονος γίνεται θέμα στα διεθνή ΜΜΕ για τις εξωφρενικές χρεώσεις στην εστίαση και όχι μόνο.
Σχετικό δημοσίευμα φιλοξενεί σήμερα Τρίτη (8/7) η βρετανική εφημερίδα Daily Mail, αναφερόμενη σε μία τουρίστρια που επισκέφθηκε παραλιακό εστιατόριο της Μυκόνου, όπου κλήθηκε να πληρώσει λογαριασμό 1.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 350 ευρώ ήταν για ένα ψάρι.
Όπως αναφέρει το βρετανικό δημοσίευμα, στην παραλία Πλατύς Γιαλός βρίσκεται το «DK Oyster», το οποίο αυτοδιαφημίζεται ως «προορισμός υψηλών προδιαγραφών» που απευθύνεται σε όσους «αναζητούν ιδιαίτερες στιγμές χαλαρωτικής απομόνωσης».
►Μύκονος: Αισχροκέρδειας… συνέχεια – Τουρίστρια πλήρωσε 520 ευρώ για δύο κοκτέιλ και δύο ορεκτικά
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, τα τελευταία χρόνια αμέτρητοι πελάτες έχουν αφήσει μια σειρά από αρνητικές κριτικές στο διαδίκτυο, υποστηρίζοντας ότι η εμπειρία τους είχε αφήσει μία τεράστια «τρύπα» στο… πορτοφόλι τους.
Μια ταξιδιώτισσα, γνωστή μόνο ως Jessica L στο TripAdvisor, μοιράστηκε την εμπειρία της στο διαδίκτυο, χαρακτηρίζοντας την επίσκεψή της στο DK Oyster ως «τη χειρότερη εμπειρία στη Μύκονο».
Σε μια καυστική κριτική με βαθμολογία ενός αστεριού, περιέγραψε πώς η ίδια και οι συνδαιτυμόνες της χρεώθηκαν πάνω από 1.000 ευρώ για τρία μόνο πιάτα.
«Για ένα ολόκληρο ψάρι πληρώσαμε 350 ευρώ και για τρία πιάτα 1.000 ευρώ. Η χειρότερη εμπειρία στη Μύκονο, γιατί ούτε καν στο Scorpions, που είναι ένα από τα καλύτερα μέρη, δεν πληρώσαμε αυτό το ποσό για ένα δείπνο για 5 άτομα με ορεκτικό, κυρίως πιάτο και επιδόρπιο», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ενώ το εστιατόριο παραθέτει τιμές όπως 24,80 ευρώ ανά 100 γραμμάρια τσιπούρας, οι πελάτες ισχυρίζονται ότι συχνά δεν ενημερώνονται για το πλήρες κόστος μέχρι να φτάσει ο τελικός λογαριασμός – με ορισμένους να υποστηρίζουν ότι χρεώνονται τα ψάρια με το γραμμάριο χωρίς να το γνωρίζουν εκ των προτέρων.
Άλλοι χρήστες του TripAdvisor συμμερίστηκαν την απογοήτευση της Jessica, με αρκετούς αρκετούς να χαρακτηρίζουν το εστιατόριο ως «πλήρη απάτη».
Περιγράφοντας τον χώρο ως μια «συγκλονιστική απάτη», μία πελάτισσα, που ακούει στο όνομα Sue, έγραψε: «Ένα μέλος του προσωπικού έφερε ένα επιπλέον ποτό -χωρίς να το ζητήσω- ως ‘δώρο’ για την ομάδα των τεσσάρων ατόμων. Φαινόταν σαν μια φιλική χειρονομία… μέχρι που εμφανίστηκε στον λογαριασμό».
Η Sue ισχυρίστηκε επίσης ότι χρεώθηκε 400 ευρώ για μια «χούφτα» αλκοολούχων και αναψυκτικών – συμπεριλαμβανομένων 35 ευρώ για μια Coca-Cola.
Μια άλλη επισκέπτρια, η Amrita, η οποία δείπνησε στο εστιατόριο τον Ιούνιο του 2024, ισχυρίστηκε ότι τη «δελέασαν» με δωρεάν ξαπλώστρες και της έδωσαν ένα μενού, και αποφάσισε να παραγγείλει ένα ψάρι.
«Ποτέ δεν εξήγησαν ότι το ψάρι χρεώνεται με το βάρος του πλήρους ψαριού. Το αντιληφθήκαμε όταν έφεραν λογαριασμό 400 ευρώ. Το πραγματικό ψάρι που σερβιρίστηκε ήταν μεγαλύτερο από 1 κιλό», πρόσθεσε.
Μία Τρίτη επισκέπτρια, η Gabriela, κατηγόρησε το DK Oyster για «κλοπή», γράφοντας: «Σε πείθουν να παραγγείλεις μια μπύρα που κοστίζει 35 ευρώ η καθεμία. Και έρχονται γρήγορα με τον λογαριασμό για να πληρώσεις και να φύγεις».
Τέλος, ένας άλλος πελάτης προέτρεψε τους μελλοντικούς επισκέπτες να «αποφύγουν πάση θυσία» το εστιατόριο, σημειώνοντας: «Μεσημεριανό γεύμα και ξαπλώστρες για 35 ευρώ. Αλλά όταν προσθέσαμε δύο μπουκάλια νερό και μια κόκα-κόλα διαίτης, πρόσθεσαν 51 ευρώ. Στη συνέχεια πρόσθεσαν άλλα 5 ευρώ για τη χρήση κέτσαπ και 18 ευρώ για μικρές τηγανητές πατάτες».
Καταλήγοντας, το δημοσίευμα υπενθυμίζει ότι το DK Oyster έγινε πρωτοσέλιδο τον Ιούλιο του 2024 επειδή χρέωσε 121 ευρώ για τρία καβουροπόδαρα σε μια ομάδα μυστικών δημοσιογράφων της Daily Mail.
Βίντεο από το τότε ρεπορτάζ της Daily Mail: