Ελλάδα

Στον «αέρα» για τρίτη χρονιά η διεθνής καμπάνια για τον Τουρισμό

Τον διαγωνισμό για την καμπάνια του Τουρισμού, ύψους 15 εκατ. ευρώ, ανέλαβε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο.
Σαντορίνη
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Αρκετά πιθανό είναι το σενάριο να μην έχει για τρίτη χρονιά η Ελλάδα διεθνή καμπάνια για τον Τουρισμό της στις αγορές του εξωτερικού. Κι αυτό γιατί «κόλλησε» ο διαγωνισμός που αφορά στο έργο «Τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας – Rebranding», που αφορά στη νέα στρατηγική επικοινωνίας, οπτική ταυτότητα, παραγωγές και αγορά χώρου και χρόνου σε Μέσα Επικοινωνίας, συνολικής αξίας 15 εκατ. ευρώ.

Τον διαγωνισμό, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Τα Νέα», ανέλαβε Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο, ενώ ο ΕΟΤ τέθηκε για «άγνωστους λόγους» εκτός διαδικασίας.

Δεν προχώρησε, όμως, καθώς ασκήθηκε προσφυγή, κυρίως για βασικό όρο που περιείχε και προέβλεπε πως για τη συμμετοχή σε αυτόν είναι απαραίτητο η ενδιαφερόμενη εταιρεία να είναι πολυεθνική ή μέλος πολυεθνικού δικτύου. Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι ο όρος αυτός είναι «φωτογραφικός» για συγκεκριμένη εταιρεία που θέλει να αναλάβει το έργο.

Ποιο είναι το αποτέλεσμα απ’ όλη αυτή την εμπλοκή; Αφενός να χαθούν τα 15 εκατ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης και αφετέρου να μείνει η Ελλάδα για τρίτη συνεχή χρονιά χωρίς διεθνή καμπάνια προβολής του τουριστικού της προϊόντος στις αγορές του εξωτερικού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ασύλληπτη τραγωδία στο Ηράκλειο: Κοριτσάκι 18 μηνών κοριτσάκι πνίγηκε από σουβλάκι Chevron Left
Ασύλληπτη τραγωδία στο Ηράκλειο: Κοριτσάκι 18 μηνών κοριτσάκι πνίγηκε από σουβλάκι