Αρκετά πιθανό είναι το σενάριο να μην έχει για τρίτη χρονιά η Ελλάδα διεθνή καμπάνια για τον Τουρισμό της στις αγορές του εξωτερικού. Κι αυτό γιατί «κόλλησε» ο διαγωνισμός που αφορά στο έργο «Τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας – Rebranding», που αφορά στη νέα στρατηγική επικοινωνίας, οπτική ταυτότητα, παραγωγές και αγορά χώρου και χρόνου σε Μέσα Επικοινωνίας, συνολικής αξίας 15 εκατ. ευρώ.
Τον διαγωνισμό, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Τα Νέα», ανέλαβε Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο, ενώ ο ΕΟΤ τέθηκε για «άγνωστους λόγους» εκτός διαδικασίας.
Δεν προχώρησε, όμως, καθώς ασκήθηκε προσφυγή, κυρίως για βασικό όρο που περιείχε και προέβλεπε πως για τη συμμετοχή σε αυτόν είναι απαραίτητο η ενδιαφερόμενη εταιρεία να είναι πολυεθνική ή μέλος πολυεθνικού δικτύου. Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι ο όρος αυτός είναι «φωτογραφικός» για συγκεκριμένη εταιρεία που θέλει να αναλάβει το έργο.
Ποιο είναι το αποτέλεσμα απ’ όλη αυτή την εμπλοκή; Αφενός να χαθούν τα 15 εκατ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης και αφετέρου να μείνει η Ελλάδα για τρίτη συνεχή χρονιά χωρίς διεθνή καμπάνια προβολής του τουριστικού της προϊόντος στις αγορές του εξωτερικού.