Σε ρυθμούς… «χειμώνα» μπαίνει από σήμερα, Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου, ο ΟΑΣΘ, καθώς τέθηκε σε ισχύ το πρόγραμμα χειμερινής περιόδου του ΟΑΣΘ, ενώ έπιασαν δουλειά οι νέοι οδηγοί που προσέλαβε ο Οργανισμός.
«Καλωσορίζουμε τους νέους, επαγγελματίες οδηγούς, που από σήμερα 1 Σεπτεμβρίου, όπως ακριβώς είχαμε δεσμευτεί, πιάνουν δουλειά. Τους υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά στην οικογένεια του ΟΑΣΘ και στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης.
Ο ίδιος αναφέρεται και στην αύξηση των δρομολογίων του Οργανισμού. «Οι οδηγοί που προσλάβαμε, σηματοδοτούν χρονικά την επαναφορά στο χειμερινό πρόγραμμα δρομολόγησης του στόλου μας.
Από σήμερα, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης θα κυκλοφορούν περισσότερα λεωφορεία, καλοσυντηρημένα λεωφορεία, καινούργια λεωφορεία, που θα εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους επιβάτες και τους επισκέπτες της πόλης μας. Εύχομαι καλά δρομολόγια», καταλήγει ο κ. Ταγγίρης.
Πλέον, με την προσθήκη των 155 νέων οδηγών, ο συνολικός τους αριθμός στον ΟΑΣΘ ανέρχεται σε 974. Έτσι, αναμένεται αυξημένη συχνότητα των δρομολογίων, ενώ στους δρόμους της πόλης κυκλοφορούν περισσότερα καινούργια και καλοσυντηρημένα λεωφορεία.
«Επάρκεια λεωφορείων στον ΟΑΣΘ»
Όπως αναφέρουν από τον ΟΑΣΘ, την νέα περίοδο διαθέτουν επάρκεια λεωφορείων, με ποσοστό άνω του 50% του στόλου που δρομολογεί, να αποτελείται από καινούρια οχήματα.
Ο ΟΑΣΘ διαθέτει συνολικά 156 νέα λεωφορεία:
- 110 ιδιόκτητα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που άρχισαν να κυκλοφορούν τον Μάιο του 2024,
- με τη μέθοδο του leasing 41 ντιζελοκίνητα λεωφορεία τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά τους πρώτους μήνες του 2025,
- τις προηγούμενες μέρες προμηθεύτηκε ακόμα 5 καινούρια ντιζελοκίνητα λεωφορεία, επίσης με τη μέθοδο του leasing, τα οποία αυτές τις μέρες δρομολογούνται.
Το επόμενο ορόσημο για τον στόλο του ΟΑΣΘ τοποθετείται στον Ιούνιο του 2026, οπότε ο Οργανισμός αναμένεται να διαθέτει ακόμα 50 καινούρια, ηλεκτροκίνητα, ιδιόκτητα λεωφορεία, τα οποία θα είναι 18μετρα, δηλαδή μεγάλα, αρθρωτά.
Τα λεωφορεία θα τα αποκτήσει ο ΟΑΣΘ μετά από ηλεκτρονικό, διεθνή διαγωνισμό τον οποίο «τρέχει» το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ενώ η προμήθειά τους θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Στόχος είναι στο τέλος του 2027 το σύνολο των λεωφορείων του ΟΑΣΘ να είναι καινούργια.
Η δέσμευση Κυρανάκη: «Οι συγκοινωνίες της πόλης να δουλεύουν σωστά»
Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, δήλωσε:
«Σήμερα είναι μια καλή μέρα για τη Θεσσαλονίκη. 155 νέοι οδηγοί μπαίνουν στην οικογένεια του ΟΑΣΘ και συνολικά 974 βρίσκονται πλέον στο τιμόνι.
Αυτό σημαίνει περισσότερα λεωφορεία, πιο συχνά δρομολόγια και καλύτερη εξυπηρέτηση για τον επιβάτη. Η δέσμευσή μας είναι απλή: οι συγκοινωνίες της πόλης να δουλεύουν σωστά και να σέβονται τον χρόνο του κόσμου.
Ο στόλος του ΟΑΣΘ περιλαμβάνει ήδη 156 καινούργια λεωφορεία – 110 ηλεκτροκίνητα ιδιόκτητα που κυκλοφορούν από τον Μάιο του 2024 και 46 ντιζελοκίνητα με leasing που δρομολογήθηκαν το τελευταίο διάστημα.
Το επόμενο βήμα είναι τον Ιούνιο του 2026, με την προσθήκη 50 μεγάλων, αρθρωτών ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μέσω διεθνούς διαγωνισμού, χρηματοδοτούμενου από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Στρατηγικός στόχος παραμένει μέχρι το τέλος του 2027 ολόκληρος ο στόλος του ΟΑΣΘ να αποτελείται αποκλειστικά από νέα λεωφορεία, ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα σύγχρονο, αξιόπιστο και φιλικό προς τον πολίτη δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών».