Συνεχίζει να μεγαλώνει η μακάβρια λίστα των νεκρών από το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη. Ο τελευταίος απολογισμός μιλά για 43 νεκρούς από το φριχτό σιδηροδρομικό δυστύχημαη, σύμφωνα με όσα δήλωσε στην ΕΡΤ η Ρουμπίνη Λεοντάρη, προϊσταμένη της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Λάρισας.
Όπως ανέφερε η ίδια, έχει ολοκληρωθεί η ιατροδικαστική εξέταση σε 43 σορούς, που είναι σε πολύ κακή κατάσταση και στην πλειοψηφία τους αφορούν νέα παιδιά με εκτιμώμενη ηλικία 20-30 ετών.
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας επικρατούν σκηνές απόγνωσης. Πάνω από 50 άνθρωποι δεν βρίσκουν τους δικούς τους και υποβάλλονται σε εξέταση DNA προκειμένου να γίνει ταυτοποίηση των θυμάτων.
Πρόκειται για μια διαδικασία πολύ σκληρή και αρκετά μεγάλη σε διάρκεια καθώς θα απαιτηθούν αρκετές ημέρες για την πλήρη ταυτοποίηση. Επίσης, αρκετά από τα θύματα είναι διαμελισμένα, και έτσι είναι πολύ δύσκολη κατάσταση η αναγνώρισή τους.
Στο νοσοκομείο βρίσκονται τέσσερις ιατροδικαστές ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν πως παρών είναι και ο Προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών.
Την ίδια ώρα, δεκάδες είναι και οι τραυματίες που δίνουν τη δική τους μάχη στα νοσοκομεία, με έξι νέους ανθρώπους ηλικίας 20-25 ετών να βρίσκονται σε ΜΕΘ. Ακόμα, πάνω από 50 τραυματίες νοσηλεύονται και δέχονται φροντίδα, οι οποίοι φαίνονται να πηγαίνουν καλά στην υγεία τους.
Όπως μετέδωσε ο δημοσιογράφος, Βαγγέλης Μητρούσιας, συνομιλώντας με τον διασώστη, Νίκο Ζηγούρη, υπάρχουν ακόμη σημεία της αμαξοστοιχίας που θα πρέπει να ερευνηθούν, καθώς υπάρχουν βαγόνια τα οποία δεν έχουν ερευνηθεί καθόλου και όπου ίσως να βρεθούν ενδεχομένως και άλλοι άνθρωποι. Οι έρευνες θα συνεχιστούν και αύριο Πέμπτη (2/3).
Έτσι έγινε το μοιραίο λάθος – Νέο ντοκουμέντο
Ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο για το πως έγινε η μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη με δεκάδες νεκρούς και τραυματίες έρχονται στο φως.
Ειδικοί παρουσίασαν μέσω του Star τα λάθη και τις παραλείψεις που οδήγησαν στην εθνική τραγωδία.
«Ερχόταν από εδώ, άνοδο, και έπρεπε να συνεχίσει κανονικά άνοδο. Κανονικά έπρεπε να φύγει άνοδο. Ο σταθμάρχης, απ’ ότι λένε καθομολογούμενα πλέον, το έδιωξε..», εξηγούν.
Δείχνοντας τον πίνακα, εξηγούν πως ο σταθμάρχης εκ παραδρομής είχε το κλειδί διαγώνια και το τρένο μπήκε στην αντίθετη κατεύθυνση.
«Δεν το αντιλήφθηκε. Με ποια έννοια δεν το αντιλήφθηκε: εκείνη την ώρα πήγε να δώσει τηλεγραφήματα στους Νέους Πόρους «σου στέλνω το τρένο». Του έφυγε από το μυαλό», εξηγούν.
To κλειδί ήταν διαγώνια, έπρεπε να είναι ευθεία. Αυτό είναι το λάθος που έγινε», σημειώνουν.
«Το σύστημα δεν υπάρχει όπως είχαμε το ΚΕΚ (Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας), να βλέπει που κινείται το τρένο. Θα βγουν στην πορεία όλα», σημειώνουν.
«Δε λειτουργεί εδώ και χρόνια, κάηκε ο σταθμός, το ΚΕΚ», αναφέρουν.