Μολονότι πήρε από το 1964 έγκριση από το Γενικό Χημείο του Κράτους, στην Ελλάδα παρέμεινε «απαγορευμένη» έως το 1969 για προστασία της νεολαίας από τον «αμερικανικόν τρόπον ζωής» και της ντόπιας βιομηχανίας από τον ανταγωνισμό.
Στους θερινούς κινηματογράφους διαφημιζόταν με την επιγραφή: «Διάλειμμα για να πιείτε Tam-Tam».
«Εμείς το λέμε Tam-Tam. Ζήτω τα νιάτα, ζήτω το Tam-Tam», ανέφερε η διαφήμιση με μια νεαρή γυναίκα στην παραλία να φοράει μαγιό και να κρατάει ένα ποτήρι και ένα μπουκάλι του αναψυκτικού.
Οι διαφημίσεις της εποχής για το αναψυκτικό είναι χαρακτηριστικές και έχουν μείνει στη μνήμη πολλών, ενώ τα μηνύματα που πέρναγαν ήταν ξεκάθαρα.
Ωστόσο τα αμερικάνικα αναψυκτικά απολάμβαναν τεράστια φήμη στην Ελλάδα πριν ακόμα από την έλευση τους και η εισαγωγή της Coca Cola στην αγορά (1969) αποτέλεσε την αρχή του τέλους για το Tam-Tam.
Οι διαφημίσεις της εποχής για το αναψυκτικό είναι χαρακτηριστικές και έχουν μείνει στη μνήμη πολλών, ενώ τα μηνύματα που πέρναγαν ήταν ξεκάθαρα.
Ίσως να είχε διαφορετική τύχη με ένα άλλο (ελληνικό) όνομα και διαφορετικό μπουκάλι, καθώς ήταν εμφανές από που ήταν εμπνευσμένη η συσκευασία. Άπαξ και κυκλοφόρησε η Coca Cola, το αναψυκτικό της «ΦΙΞ» έμοιαζε με απομίμηση. Όταν πια μπήκε και η Pepsi στο παιχνίδι (1974), το Tam-Tam έσβησε, καθώς ο κόσμος στράφηκε μαζικά προς τη συνταγή από την Αμερική.